Medyada ki şarkıya bakın...
[DENİZ]
Herkes şokla giden kerize bakıyordu.
Su, Serkan'a sarılıp, geri çekildi. Bizse sadece ona baktık."Su, buna gerek yoktu."
"Deme, öyle Serkan. O kız bunu haketti. Ibo'yla tuvalete gidin, elinizi yüzünüzü yıkayın hadi yavrucuklarim."
Serkan ve Ibo sınıftan çıktı. Kapı tam kapanmayınca kalktım.
Ama o girdi...
Kalbim çıkacak gibi atıyordu. Oysa herkese gülümseyip selam verdi ve yerine oturdu. Bende artık oturmam gerektiğini düşünüp, oturdum.
" Merhaba Deniz." Kalbim cidden yerinden çıkıyordu.
ALLAM BANA NE OLUYORDU?*
"Mer-Merhaba Gölge."Gülümsemesi daha da yayıldı. Ve önüne döndü.
Bense yutkundum. Neden bu çoçuk beni bu kadar etkiliyordu ki?Takmamaya çalıştım. Sadece... takmamaya çalıştım. Gruba döndüğümde hepsi gülümsüyordu. Bu beni daha da kızarttı.
Çünkü bu onlar için " Sen âşık olmuşsun." demekti.
" Gençlik, herkeste Mercan piçinin numarası var. Kızı engelleyelim. " dedi Emir. Yani artık siz düşünün bizi nasıl kızdırdığını kızın.
Telefonumu cebimden çıkarıp, kişilere girdim.
Ve engelledim. Tam kapattığımda telefonum titredi. Wow mesaj? Bu saate anca bizimkiler vardı. E bende ne çıkabilirki diyip whatssapa tıkladım;
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Bilinmeyen numara: And I don't know why I can't keep my eyes off of you.
Bilinmeyen numara: All of things that I want to say.
Bilinmeyen: Just aren't coming out right
Bilinmeyen numara: I'm tripping on words, you got my head spinning.
Neden böyle mesaj attın ki?
Sanırım numaraları karıştırdın.
Ben sevgilin değilim.
Veya bir kızsın bilmiyorum.
Ya da numara sallayıp yazmışsındır.
Ama yazma
Benim sevgilim varGörüldü
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cidden şaşkındım.
Neden biri yazsın ki? Hay amk watpadd hikayelerinde ki textinglere benziyor. Ve hep o hikayelerin sonunda evleniyorlar falan.Sanırım kısmetimi bulmuştum ama görüldü atmasanı hiç sevmedim açıkcası. O sıra da zil çaldı. Herkes yerlerine geçtiğini yeni fark etmiştim.
Bende oturdum yerime. Gölge de telefonunu kapattı. Ve çantasına döndü saçlarını elleyesim geldi ama kendimi engelledim.
Önüme dönüp defterimi karalamaya başladım.
Hocada derse girdi o sırada." Günaydın çocuklar, geçen denemeler çok kötü olduğundan proje yapıcaksınız..."
Herkes mızmızlanmaya başlamıştı bile. Gölge de tık yoktu."Ne günahımız vardı hocam!" diye sitem ediyordu Ibo. "Valla bunu denemeden 3 alan biri bence hiç söylemesin." diye lafı koydu hoca.
Herkes kahka atarken, bizim Ibo göz deviriyordu. Hoca devam etti;
"Çocuklar sıra arkadaşlarınızla yapıcaksınız. Istediğiniz konuda yazabilirsiniz. Bunu yapmamızın nedeni hepinizin Türkçede batması. Matematikte bile daha iyisiniz. Neyse bugün ayın öbür ki derse getirin. Önemli bir performans ödevi.""Ama hocam yarına dersimiz var 2 gün verin bari." dedi Meriç. Hoca omuz silkip derse geçti...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Mercan'a sövün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTANAMAYALAR [boyxboy]
Short Story-Yalancı, o asla olmaz olamaz ki Emir. -Olur. Ben 5 m öteden gay kim görürüm Deniz. -Bence de anonim o beyler. Deniz'in götü o tuvalet vakasından beri kurtulamıyor. -Bence de o Deniz. Hiç çocuğun sana olan bakışlarını görmedin mi?... ~bxb kurgu. ~Kü...