Natasza
Ukrywam się w garderobie przylegającej do pokoju w którym mieszka obecnie Andre, chciałam słyszeć na własne uszy i zobaczy na własne oczy który z naszych jest zdrajcą. Jego zdrada jest gorsza niż Andre, ponieważ jemu nie zabito żony i dzieci , on zdradza bo myśli że będzie miał lepiej z Henrym i tą suką Olgą. Tak jak Ivan mówił już po chwili do pokoju Andre wchodzi młody, bardzo młody chłopak jest wysoki ma jasne włosy i wkurwiającą minę . Zbyt pewny siebie jest .
- Ale się porobiło Andre , powiem Ci że Olga ciężko znosi twoją nieobecność.
Ta już to widzę jak płacze z tęsknoty za nim . Młody widocznie ma ubaw z obecnej sytuacji .
- To pomóż mi zwiać żebym mógł ją pocieszyć.
- Tylko że teraz to ja ją pocieszam, Boże ale ta kobieta się pieprzy . Mówię Ci Andre sam ogień.
- Ona daje każdemu nie ciesz się tak , zapytaj Henrego jak ją brał w dzień kiedy myślała że Natasza nie żyje. Połowa jego ludzi brała ją po nim. Ja jej nie ruszam od lat , pocieszam ją kasą.
Mina młodego mówi wszystko , nie wiedział, szczerze ja też nie wiedziałam ale co mi do tego kto z kim sypia.
- Kłamiesz!
- Zadzwoń do niej , zapytaj ją jak jej z nimi było .
- Ona mnie zabije za taki brak szacunku ! Głupi nie jestem .
- Jesteś głupszy niż myślałem, myślisz że ona z Tobą będzie jak jej pomożesz zabić Ivana i Nataszę? Nie licz na to nie masz tyle kasy żeby mogła z Tobą być.
Patrzę jak Andre podchodzi do okna spokojnym i równym krokiem . Pomimo tego że jest w spodniach dresowych i zwykłej koszulce wygląda dobrze , teraz przypomina mojego przyjaciela z którym żyłam. Mam wrażenie że on teraz zrobi wszystko żeby nam pomóc, stara się odkupić winy . Ale ja mu wybaczyłam bo bez niego nie byłabym tu gdzie jestem .
Nie mam jednak czasu na rozmyślanie , chcę słyszeć wszystko co mówią.- Ona mnie kocha !
- Tak jasne że Cię kocha , ale robić w chuja . Dzieci są z nią?
- Jakie dzieci Kurwa znowu ?
- Bliźnięta, dwaj chłopcy moi i jej synowie są z nią czy nie ?
Udaje że nie wie że mamy chłopaków j siebie . O tak brawo ! Zaczyna się robić ciekawie zaraz młody zadzwoni do niej jestem tego prawie że pewna .
- Nie ma z nią żadnych dzieci , Ty tak serio masz z nią dzieci ?
- Tak , mam zadzwoń do niej proszę chce wiedzieć co z moimi synami ja Nie długo zginę a chce być spokojny w kwestii przyszłości moich synów.
Młody dzwoni to co usłyszał nie spodobało się mu , ale dzięki temu Andre ma okazję porozmawiać ze znienawidzoną przez nas dziwką. Obserwowanie i słuchanie ich z ukrycia pokazało mi że Andre na prawdę robi co może żeby zdobyć więcej informacji potrzebnych nam . Gdy kończy połączenie patrzy na młodego z taką miną że mam wrażenie że zaraz to rozszarpie . Nie wiem czy gra czy na prawdę coś się stało.
- Ty młody gnoju gdzie są moi synowie ? Podobno porwałeś je .
- Jak miałem porwać jak nawet kurwa o ich istnieniu nie wiedziałem. Gdzie oni byli przed zniknięciem?
- To już nie istotne . Wiem gdzie mogą być a jeśli tam są to nic im nie będzie i będą szczęśliwe a to dla mnie najważniejsze, mogę spokojnie czekać aż Natasza mnie zabije .
CZYTASZ
Zemsta kobiety zdradzonej . ✔zakończone Część 1.
Roman d'amourNatasza młoda pani doktor chirurgii zostaje zdradzona przez wieloletniego partnera . Przeżywa mimo iż powinna zginąć ,ratuje ją Ivan . Pełen tajemnic mężczyzna . Co ich łączy ? Chęć zemsty , a wiemy doskonale że nie ma nic bardziej niszczycielskiego...