Dupa discutia de la Coke Pub cu Sara, nu m-am mai simtit in stare sa ma intorc la ceilalti asa ca am plecat acasa, lasandu-i lui Mei un mesaj ca sa nu se ingrijoreze si sa se distreze cu ceilalti.
M-am simtit zbuciumata, bulversata..
Poate ca nu trebuia sa ma intorc. Da, Drako merita din plin o lectie, dar cine sunt eu sa decid sau sa imi fac dreptate singura?!Eram fericita in New York, si cred ca daca nu as fi ramas setata pe gandurile si planurile mele as fi fost chiar si mai fericita.
Pe de alta parte, daca nu mi-as fi luat inima in dinti sa fac asta, ar fi insemnat sa nu mai am niciodata curajul necesar sa ma intorc aici. Si asta e orasul meu, aici sunt parintii mei. Sunt profund legata la nivel sentimental de acest loc..
Am umplut cada cu apa si arome si m-am lasat pierduta complet in ganduri. Doar cand oboseala si-a facut aparitia am iesit din baie si m-am pus in pat.
A doua zi dimineata am mers cu Mei pe balcon ca sa fumez o tigara si sa ma bucur de mirosul de cafea proaspata si de energia pe care aceasta mi-o da.
- Nu inteleg. Adica Sara a acceptat de bunavoie sa devina catelusul lui? *spune Mei confuza dupa ce i-am povestit motivul plecarii mele.
- Asa se pare *spun eu, privind spre nori
- Oricata iubire ai simti, nu pot sa imi imaginez cum de ar accepta cineva asa ceva.
- Stiu ce zici. A fost chiar mai naiva decat mine, la naiba. Eu macar am fost pacalita..
- Si zicea ca Drako te iubeste? *intreaba ea, razand* Macar de lucrul asta si-a dat seama.
In alta ordine de idei, dupa faza de aseara mai vrei sa mergem cu ei la cursele ilegale de masini? *continua ea
- Glumesti?? Normal ca da!! Abia le astept.Restul zilei a decurs normal, am iesit sa facem niste cumparaturi uzuale, am ajutat-o pe mama la gatit (ba chiar am convins-o sa faca mancarea mai slab calorica si sa faca prajiturile dietetice), apoi am facut curatenie. In special la mine in camera..ca ce era acolo. Ba chiar am avut timp sa vad si un episod din serialul meu preferat inainte sa trebuiasca sa ne pregatim de plecare.
Am facut un dus si am optat pt o tinuta casual, formata din blugi si o bluzita, cu adidasi in picioare. Parul mi l-am strans si de data aceasta, insa am apelat si la fond de ten, rimel si un balsam de buze insesizabil.
- Trece Mike sa ne ia *spune Mei cu gura pana la urechi
- Esti cam incantata de el. *spun eu, ridicand din sprancene
- Da, nu pot nega. Incerc sa fiu mai precauta dupa faza cu Archie, dar se poarta atat de frumos cu mine incat imi e imposibil sa pastrez distanta.
- Sper din suflet sa fie ceea ce iti trebuie!
- Stiu.Imi zambeste sincer si ma imbratiseaza cand un claxon se aude din fata casei.
- Cred ca a ajuns, haide *spune ea
Nu pot descrie dezamagirea mea din momentul cand am ajuns acolo.
Era plin de politie, ceea ce facea imposibil ca cineva sa faca drifturi acolo. Nu doar eu, ci si miile de oameni adunati acolo, eram complet dezamagiti.
Am asteptat ceva timp in speranta falsa ca ar putea pleca desi stiam ca in seara aceasta nu se va intampla nimic.
In final, am decis sa mergem toata gasca in parcul central si sa pierdem timpul, in mare parte.Stateam toti pe bancute si spuneam bancuri sau intamplari de groaza cand niste injuraturi se aud de langa noi.
Drako cu unul dintre baieti s-au luat la cearta.
Celalalt baiat ii tot spune lui Drako sa inceteze, insa acesta il tot impinge si il injura.Toata lumea se aduna in jurul lor. Majoritatea incearca sa ii calmeze, dar pana sa ajung si eu acolo, spiritele se incing si tot ce vad e pumnul celuilalt baiat care ia contact cu fata lui Drako.
Pumnul a fost atat de puternic incat chiar si un barbat masiv ca el s-a clatinat si sangele i-a tasnit la coltul gurii.
Celalalt baiat a plecat spunand "ti-am spus sa incetezi", lasandu-l pe Drako zambind.Nu stiu de ce dracului zambeste prostul asta, ca tocmai ce si-a luat-o.
O furie incontrolabila pune stapanire pe mine si imi vine sa ma duc sa ii mai dau si eu un pumn, dar cand vad sangele care continua sa curga, incep sa tremur ca un jeleu.Il iau pe Drako de mana si plec spre casa cu el pentru a-i ingriji rana.
Sper doar ca ai mei dorm si nu voi fi nevoita sa explic de ce vin la ora asta acasa cu un baiat plin de sange.Presimt ca voi regreta asta..
CITEȘTI
Memoriile unei fete naive
Teen FictionLumea contemporana e cruda. Aceasta accepta doar persoanele ce le considera perfecte, sau modelul lor de "perfect". Cu ceilalti, viata este mult mai cruda si fenomenul de bullying ia amploare pe zi ce trece. Aceasta poveste contureaza acest fenomen...