În seara aceea din club când am dispărut misterios, am vrut să ies să fumez o țigară, plictisită de muzica zgomotoasă, însă am dat nas în nas cu fratele lui Drako, Jake, care a fost foarte bucuros să mă vadă și a insistat să vorbească cu mine.
Inițial am vrut să evit conversația ținând cont că e fratele lui, dar el a insistat așa că am acceptat să fumez o țigară cu el.
Așa am aflat că el plecase la jumătatea anului școlar la New York pentru a-l ajuta pe tatăl său cu afacerile de aici, și nu știa nimic din ce s-a întâmplat între mine și Drako.
Nici eu nu i-am spus nimic, însă și după seara aia el a continuat să mă caute.
Când am început să mă îndrăgostesc de el, am încercat să fug de asta, însă în zadar. Așa că ne-am apropiat și mai mult unul de altul.
Ce m-a atras la el a fost faptul că nicio clipă nu a avut o problemă cu kilogramele mele în plus, dar mi-a respectat decizia de a lupta cu ele și m-a sprijinit în tot ceea ce făceam.
Când lucrurile au avansat între noi și sentimentele erau tot mai puternice, am decis să îi povestesc ce mi-a făcut fratele lui și de planul meu de răzbunare.
Deși nu l-a scuzat nicio clipă pe Drako pentru ceea ce a făcut, nu a fost de acord cu răzbunarea mea și așa a avut loc prima ceartă.
Am stat departe unul de altul timp de două săptămâni în care nu am știut dacă i-a spus ceva lui Drako. Dar acele două săptămâni au fost un chin pentru amândoi și în final am ajuns tot împreună.
Nu a avut încotro decât să accepte planul meu, dar m-a pus să promit că nu voi ajunge să mă culc cu el doar pentru a îi da o lecție.
Chinul la care am fost supuși amândoi în decursul celor două săptămâni a fost nimic față de chinul de când m-am întors acasă.
Pe lângă lunga despărțire, pentru el s-a adunat și presiunea de a mă afla în același loc cu fratele lui pe care știa bine că l-am iubit. Evident că s-a instalat și gelozia care a dus la scurta mea călătorie la New York.
Aveam amândoi nevoie să petrecem timp împreună și să ne bucurăm unul de celălalt.
Plănuiam ca într-o zi, când Drako era fericit lângă mine să apară și Jake și să-i spunem adevărul. Nu m-am așteptat nicio clipă ca el să mă ceară în căsătorie, dar lucrul ăsta a dus la un plan și mai bun.
Acum pot recunoaște că răzbunarea mea nu mi-a adus deloc satisfacție, ci din contră. Mă face să mă simt un om de nimic. Cu ce sunt eu mai bună decât el dacă am procedat ca el?!
L-am iubit pe Drako, însă era o pasiune adolescentină. Genul acela de iubire care îți face inima să bată mai tare și genunchii să ți se înmoaie.
Cu Jake e diferit. Mă face să mă simt în siguranță și protejată. Mă face fericită și îmi oferă liniște și calmitate. Întâlnindu-l am descoperit că asta e iubirea de care am nevoie.
Ce simt pentru el e real și sincer. Pur.
Cu el îmi doresc să îmi împart viața pentru totdeauna.
Și să recunoaștem, am parte de o variantă a lui Drako mult mai bună. Aceeași înfățișare, dar alt caracter.
Uneori mă întreb cum ar fi stat lucrurile dacă mă îndrăgosteam prima dată de Jake, dar sunt convinsă că viața are cursul său și tot răul e înspre bine.
CITEȘTI
Memoriile unei fete naive
Novela JuvenilLumea contemporana e cruda. Aceasta accepta doar persoanele ce le considera perfecte, sau modelul lor de "perfect". Cu ceilalti, viata este mult mai cruda si fenomenul de bullying ia amploare pe zi ce trece. Aceasta poveste contureaza acest fenomen...