Mă aflu în camera de așteptare a doamnei doctor psiholog Christinne Muller.
în 10 minute ar trebui să urmez eu.Gândul că în curand va trebui să mă destăinui unei persoane necunoscute îmi provoacă o stare acută de neliniște și piciorul îmi joacă nestăvilit pe podeaua de lemn a sălii de așteptare.
- Domnișoara Grey? întreabă o voce dulce și suavă
- Eu sunt aceea. Răspund eu, ridicându-mă de pe scaun.
- Vă rog să intrați.Pățesc timidă pe ușa cabinetului. În față mi se dezvăluie o cameră primitoare, zugrăvită în nuanțe calde și văratice, mobilată modest, dar plăcut ochiului.
În aer plutește o mireasmă dulce datorată multiplelor lumânări parfumate din interior.
Întreaga cameră este gândită astfel încât să te ajute să te relaxezi.Îmi face semn să mă așez pe micuța canapea de culoare nude pe care zâmbește gingaș o pernuță rotundă cu un smiley face pe ea.
În fața acesteia se află o măsuăă pe care este așezată una dintre lumânările parfumate și un bol cu diverse ciocolățele și bomboane.
Vis-a-vis de aceasta se află un scaun de birou singuratic.- Să începem cu începutul. Numele meu este Christine, al tău care e?
- Debbie.
- Ok, Debbie. Ce ar fi să îmi povestești ceva despre tine?
- Ce anume ați dori să știți?
- Orice vrei tu..
- Păi..Și discuția continuă. Povestesc temătoare despre familia mea, despre școală, despre vise și aspirații.
Dna. Christine este o persoană plăcuta și când ajung la subiectul delicat care m-a adus aici, deja mă simt mai relaxată și cu puțin efort reușesc să îi povestesc ceea ce s-a întâmplat și ora trece foarte repede.
La ieșirea din cabinet, mătușa Jen mă așteaptă pentru a merge la cea mai apropiată sală de fitness.
Am decis să nu mai pierd timpul si să pornesc cât mai repede pe drumul către schimbarea pe care mi-o doresc cu atâta ardoare.
Luăm un abonament avantajos și fac cunoștință cu instructorul care mă va călăuzi spre îndeplinirea dorinței mele.
Archie C. Willson este un tânăr în vârstă de 23 ani, cu un corp parcă sculptat și desprins din filmele SF, cu un zâmbet impecabil și o dantura de un alb imaculat.
Stabilim împreună toate detaliile primei noastre ședințe de fitness ce va avea loc mâine, și pornesc cu mătușa mea spre a cumpăra echipamentul necesar, ținând cont de sfaturile pe care mi le-a dat Archie.
Sunt nerăbdătoare să încep schimbarea care mă va ajuta în îndeplinirea planului meu de răzbunare.
Drako Graham, pregătește-te pentru că într-o zi mă voi intoarce. Și atunci îți vei dori să nu mă fi cunoscut niciodată.
CITEȘTI
Memoriile unei fete naive
Fiksi RemajaLumea contemporana e cruda. Aceasta accepta doar persoanele ce le considera perfecte, sau modelul lor de "perfect". Cu ceilalti, viata este mult mai cruda si fenomenul de bullying ia amploare pe zi ce trece. Aceasta poveste contureaza acest fenomen...