"Kau cakap apa ni bodoh? Lepaskan aku!"Sun cuba melepaskas diri. Tetapi semakin dia cuba leraikan, semakin kuat dakapan Han terhadapnya.
Bisa lemas ini anak.
Tangan kiri Han memaksa wajah Sun mendongak ke arahnya. Mendekatkan wajahnya ke wajah Sun.
"Are you wanna run away from me again, Ki Chinsun?"
Iris dingin milik Han merenung tepat ke arah iris coklat Sun. Pipi Sun merona. Badannya terasa panas.
Dia dapat rasakan betapa hangatnya tubuh seorang Han. Suara berat Han seolah-olah memukau memukau dirinya.
Namun seketul batu besar seolah-olah jatuh ke atas kepala Sun bila dia sedar, Han sedang meraba dirinya.
Sun menepis tangan-tangan Han lalu ditolaknya. Belum cukup lagi, dia mencapai batang penyapu tadi dan diswing ke arah Han.
BOK!! BOK!! BOK!!
"AMBIK NI!! AMBIKK!! SUKATI JE NAK RABA AKU!! KURANG ASAM!!"
Walaupun dipukul guna batang penyapu, Han tidak melawan. Sebaliknya, dia semakin mendekati Sun.
Jantung Sun berdetak laju. Dia sendiri tak pasti samada dia takut ataupun berdebar dengan perasaannya sendiri. Bibir Han terangkat. Seronok melihat Sun yang gelisah.
Batang penyapu dilempar tepat ke kepala Han. Sun mengambil peluang tu untuk melarikan diri.
"Op op op! Sabar dulu pompuan. Kau nak lari mana?"
Langkah Sun terhenti apabila Kai tiba-tiba berada di depan pintu.
Kai melirik Han yang tidak berbaju dan Sun yang kelihatan resah.
"Eh aku ganggu korang ke? Tanak aku join?" tanya Kai tersenyum nakal.
Sun memaki-maki Kai dalam hati. Ingin saja dia menendangnya sampai jatuh ke bawah dan jadi makanan zombie. Tapi tenaganya tak cukup untuk berbuat demikian.
"Kai, kau jangan ambil racun pulak dalam tu. Sakit karang aku jugak susah."
Kedengaran suara Teh berdekatan, namun Sun tak mampu dilihat keberadaannya.
"Eh nasib baik kau ingatkan aku. Boleh aku buat mercun."
Kai menepuk kedua belah tangannya. Terasa geliga pula otaknya padahal Teh suruh dia buat benda lain tapi dia fikir benda lain.
Sun mengambil peluang tu untuk keluar daripada makmal sekaligus bilik Han. Berlari sampai dia memastikan dia berdiri tepat di depan pintu biliknya dan Rin.
YOU ARE READING
𝐀𝐍𝐈𝐌𝐀𝐋 𝐊𝐈𝐍𝐆𝐃𝐎𝐌
HorrorYou had two choice, " alive or dead " Start : 28 NOV 2020 End : 🚫 NO PLAGIARISM! Thanks sbb support citer ni even cuma bermula drpd status wasap. 🥺💜