1-5 yaş arası ilk dini masalım.
İyilik varmış kötülük yokmuş mis kokulum. Tıpkı benim seni sevdiğim gibi çocuğunu çok seven bir anne varmış. Benim gibi başını okşuyormuş, öpüyor kokluyormuş. Öp öp öp doyamıyormuş. Dünya da senden başka böyle güzel koku yok diyormuş yavrusuna.
Sen iyiki geldin. İyiki Rabbim seni yaratmış. İyiki Rabbim seni bana emanet etmiş. İyiki benim yavrumsun. Sen benim canımsın, canımın içisin diyormuş. Dedikce sarılıyormuş yavrusuna, Dedikce sarılıyormuş.
Biliyor musun kızım\oğlum ben Rabbimden bir evlat istedim. O bana cennet verdi. Çok güzel bir Allah'ımız var. O bizim İlah'ımız, Yaradanımız. Ben Rabbimizi çok seviyorum. Sen de sev tamam mı güzel gözlü kız/çocuk.
Bak önündeki oyuncaklara. Bunların hepsini Allah yarattı. Sen oyna mutlu ol diye. Birlikte oynayalım sevincimizi paylaşalım diye. Seni çok seviyorum kuzum. Rabbinse benden daha çok seviyor seni. Bak bu kadında emanetini çok çok çok seviyormuş. Ona ilahiler söylüyormuş.
Hani ben sana söylüyorum ya EN BÜYÜK KİM ALLAH
EN GÜZEL KİM ALLAH
ESİRGEYEN ALLAH
BAĞIŞLAYAN ALLAH ilahisini, aynısını o da söylüyormuş. Bu ilahiyi duyan kızı/oğlu sevinçten çığlık atıyormuş.Aaa biliyor musun? Asıl sana şunu demeliyim. Bu yavru var ya ne zaman ezan sesi duysa elini kulağına götürüyormuş. Eşlik etmeye çalışıyormuş. Hoca ALLAH-U EKBER ALLAH -U EKBER deyince kocaman gülümsüyormuş.
Birazdan uyuyacaksın. Gözlerini kapatacaksın. Üzerine battaniye örteceğim. Yatağına uzanacaksın. Bunların hepsini de Allah yarattı kuzum. İyiki yaratmış değil mi? Baksana seni sıcacık tutuyor battaniye. Ellesene bak, pamuk gibi, mis gibi. Allah Seni çok seviyor canım yavrum benim.
İşte bu masaldaki yavruda annesini dinleye dinleye uyumuş. Tek bir fark var aranızda. Bu yavru biraz geç uyumuş. Aklı sürekli çekmeceleri açmaktaymış. Ne gülüyorsun bakayım? Tanıdık mı geldi yoksa :) Bak gülme öperim o pamuk yanakları.
Neyse ne diyorduk. Annesi ona masal okurken bir anda kaçmaya başlamış. Çekmeceyi açacakmış ki annesi hooop kapıvermiş kuzusunu. Yavrusu o sırada Allah diyormuş. Allah Allah Allah diye diye annesinin kucağından inip duruyormuş. İlk öğrendiği kelam Allah kelamı olmuş. O yüzden konuşmak istediğinde sürekli Allah diyormuş.
Hadi sen de de bakayım. Allah. Bir kez daha deneyelim. Allah... Oyy severim o ağzını severim. Seni yaradan Allah ne güzel yaratmış yaaa. Benim güzel yavrum. Benim minik kuşum.
Sen daha büyüyeceksin hayırlısıyla. Güzel güzel konuşacaksın. Birlikte aynı masaldaki kız gibi koşacağız, abdest yarışına gireceğiz. Birlikte Kur'an okuyacağız inşaAllah. Seninle daha neler neleer yapacağız, Allah izin verirse. Hadi şimdi uyu. Bu kadarcık masal yeter. İlerleyen günlerde çoook güzel masallar okuyacağım sana. Hayırlı uykular Rabbimin güzel emaneti... Hayırlı uykular canım yavrum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zehra'Ca Dini Masallar - 3 MASAL KİTAP OLDU
Short Storyİyilik varmış, kötülük yokmuş diye başlar BURADA MASALLAR! Ahlakı aşılayan, kötülükten, hayasızlıktan uzak... 🌸🌸🌸 Kırmızı başlıklı kız klasiklerine son..! Bilinçli bir müslüman gerçekte olmayan şeyleri masal diye çocuklarına okumaz.. Böyle çocuk...