*KOD XXX*
Xxx: Šefe, sa nekom devojkom je, izlaze iz kafića.
Zzz: Saznaj ko je ona, i nemoj da pogrešiš. Želim ga mrtvog.Jesi li shvatio?!
Xxx: Jesam. Šefe, ovo je ćerka od inspektora Pavlovića koliko vidim.
Zzz: Oo, sa policajkom se druži. Onda ubij dve muve jednim udarcem.
Xxx: Shvatam.*KOD Ane I Harrya*
Ja: Nastavljamo sa časovima?
:Harry Pa... Dobro-Nasmejala sam se.
Odjednom, začuo se pucanj,
Povukao me je, i otrčali smo do jedne autobuske stanice.
Harry: Dobro si? Nisi povređena?
Ja: Ko su oni? Ubiće nas?
Harry: Dođi!-povukao me je za ruku, i otrčali smo do motora. Popeli smo se.
Ja: , prate nas, požuri.-upalio je motor, dodao gas, i za par sekundi krenuli smo. Ja sam ga zagrlila tako jako, jer sam se mnogo uplašila.
Ja: Požuri.-Ponovo se začuo pucanj,
Harry Samo se drži za mene.-Počela sam gubiti snagu, pogodili su me..-Drži se,stižemo.-pokušavala sam, ali sve više me je hvatala malaksalost, gubim polako svest. Uspeli smo im pobeći, stigli smo u neku četvrt.Harry: ana, uspeli smo ana? anaaa?! -tek tad je shvatio da sam pogođena. Dodao je gas i odvezao me u bolnicu.
Došla sam svesti. Polako sam otvorila oči, iako mi je sve bil mutno, videla sam njega. Šetkao je ubrzano i nervozno pored kreveta, držeći jednu ruku na glavi.
-Ja:Harry..-Okrenuo se, prišao mi i seo na stolicu pored mene,
Harry: Hej malena, dobro si?-pokušavao je izgledati mirno, mada, znam da je nervozan..
Ja: Da, samo.. sve me boli. I manta mi se.
Harry: Izdrži, jaka si ti.
Ja:.. Plašim se..
Harry: Čega?
Ja: Oni ljudi..-prekinuo me.
Harry: Oni ti više neće smeti prići.
Ja: Samo se čuvaj, okej?
Harry: Ne brini, platiće mi za ovo.
Ja: To je bio tvoj očuh, zar ne?
Harry I da mi je otac, platiće za ovo.
Ja: Nemoj napraviti neku glupost molim te. ORelja: Plašiš se za mene?-blago se nasmejao. Ja sam spustila pogled, a zatim pogledala u stranu.
Ja: Idi.
Harry: Zašto?
Ja: Samo idi.
Harry: Nisam ja kriv za ovo kunem ti se. Ne znam ni..-prekinula sam ga.
Ja: Odlazi!-pogledao me je u oči, a onda ljutito ustao.
Harry: U redu!-Izašao je i zalupio vratima. Pogledala sam u stranu i zaplakala, grickala sam usnu od nervoze.
...-U sobu su ušli mama i tata. Brzo sam obrisala suze, a onda pogledala u njih.
Mama: Kako si dušo?
Tata: šta se desilo? Ko ti je ovo uradio?
Ja: Ne znam, išla sam kući, neki tipovi su me napali, tada je tudam prolazio Harry i pomogao mi.
Tata: Kakve veze on ima s ovim?
Ja: Pomogao mi je.
-Tata: , on je opasan. Više nikada da te nisam video s njim. Jel' ti jasno?!
Ja: Rekla sam ti da mi je pomogao, shvataš. Da me je hteo povrediti ne bi to uradio.pasni su, mogu te povrediti.Tata: Možda ne on, ali njegov očuh sigurno da. oni se meni svete preko tebe. Oni su mafija, najgora banda ovde. I od toliko njih, ti se našla s njim družiti.
Ja: Možda zato što sam štreber?
-Mama: Ivane pusti je. Dušo, ne napreži se... odmori se malo.Posle dva dana ležanja, konačno su me pustili. Iako me još uvek boli rana, danas ću ići u školu. Naravno odvešće me moj telohranitelj - tata.
Harry više nije ni dolazio, nije ni zvao, ništa. Možda se naljutio? Ali samo sam ga htela zaštititi, možda bi ga uhapsili i optužili ga kao glavnog osumnjičenog. Ili mu jednostavno nije stalo do mene.
Tata: jesi li spremna?
Ja: Da tata.
Tata: Idemo.
(Mene je istovario a onda otišao na posao)
Ja: Obećaj da Harrya nećeš mešati u ovo.
Tata: A ti da nećeš s njim se družiti.
Ja: Trebaš mu biti zahvalan, ali dobro. Ćao tata.-poljubila sam ga u obraz i izašla. Kad sam ušla u hodnik, svi su mi se javljali ''Kako si'' i tako to. A onda sam ugledala najpoželjnije biće tada, njega. Nabacila sam neki svoj osmeh i krenula prema njemu.I on je išao prema meni i smejao se, a onda, samo je prošao pored mene. Okrenula sam se i tužnim, razočaranim pogledom pogledala u njega, onako nasmejan prišao je jednoj djevojci, ustvari, prišao je njoj, likuši koju sam pre par dana htela ubiti, a on joj sad tako prilazi, i ljubi je, kao da ja ne postojim, kao da mene nema. Okrenula sam se i otišla u učionicu. Ubrzo je i on ušao, kad me je video nestao mu je onaj osmeh, ali ja sam se pravila kao da ne vidim njega. Seo je ispred mene, na svoje mjesto.
Harry: Hej.-Ispalila sam ga.-Reći ćeš mi razlog zašto si ljuta na mene?
-a: Jednostavno mrzim seronje kao ti.
Harry: Uu. Postali smo opasni.
Ja: Ne, jednostavno se ponašamo prema nekima onako kako su zaslužili.
Harry: Šta sam sad zasr’o?
Ja: .....
Harry: Šta treba da uradim?
Ja: Moje poverenje je teško zaslužiti. A još teže kad si ga jednom izgubio. Potrudi se. Naravno, ako ti je stalo do toga.Harry : Uu jebote, izgleda da sam nešto baš zabrljao.-samo sam mu se nasmejala, a onda naslonila na stolicu i slušala profesora. Ipak sam štreber, zar ne?*KASNIJE,POSLE ČASA. KOD VLADIMIRA I Harrya *
Harry: Ove devojke su neverovatne.
Vladimir: Jesu..
:Harry Moram da ih zadržim.-Vladimir se nasmejao.
Vladimir: Koju? Razmaženu štreberku ili nafuranu plavušu?-Harry se nasmejao i 'udario' ga.
Harry: Budalo.
Vladimir: Ili bi obe?
Harry : Više volim izazove.
Vladimir: Znači, policajka.-Harry se samo nasmijao
ESTÁS LEYENDO
ljubav ili osveta
RomanceUVOD Trrrrrn. Zvoni. Uzela sam knjige, i krenula prema kantini za ručak. Začuo se meni poznat glas, dozivao me je. Profesor:Ana.-okrenula sam se i pogledala, zastala sam i blago se nasmejala. Prišao mi je. Ja: Izvolite profesore. Profesor: Ana, da...