Ja: Znaš... gubimo se odavde. Vodi me kući.
Harry: I... veruješ li mi opet? Hoću li te opet videti?
Ja:To zavisi od tebe.
Harry, šta se događa?
Ja: Ništa. Sama ću otići.
Harry: Ma daj, .. hej. šta je sa tobom od onog dana?
Ja: Ne znam ko misliš da si..da uđeš u nečiji život, i nateraš ih da se zaljube u tebe.
Harry: O čemu govoriš?
Ja: Znaš tačno o čemu govorim.
Harry: Kunem se da ne znam o čemu pričaš.
Ja: Nisi bio iskren prema meni.-Rekla sam to ljutito sa povišenim tonom.On me je gledao začuđeno.
Harry: Biću.
Ja: Pozdravi devojku sada kad je budeš video.-Rekla sam to i ušla u kuću. Mama je sedila na krevetu i sigurno čekala mene.
Mama: Dobro si?
Ja: Nadam se da si srećan, tata.- Izvadila sam sve one slušalice i mikrofone iz majicei bacila ih, a zatim otišla u svoju sobu. Naslonila sam se na prozor i počela da razmišljam o svemu. Izdala sam ga, a on mi je verovao.Dođavola.~~ Gospodine, vratio se u hotel. Otišao je u svoju sobu.
-Uredu, ostani tu.~~----------------------Jutro------------------
Tata: Pazi se, okej.-samo sam klimnula glavom i otišla u školu.~~Uredu ljudi, akcija.~~
Vladimir: Požurite, hajde.
:Harry Još malo i završili smo.
-Xxx: Oh, ne morate, jer prekidamo partnerstvo. Doviđenjaa.
Harry: Šta do đavola..Vladimire?
Vladimir: Izvini brate.
Xxx: Idemo, dolazi policija. Hajde.
Harry: Vladimire?-krenuo je prema njemu ali ga je jedan od njihovih upucao dva puta.~~Idemo, rasporedite se.~~
Harry: Šta?.-polako je ustao, a onda je skinuo pancir.-Oh, Bože, ima li te?-Počeo je bežati, pošto je stigla policija.Xxx: Stoj, Ruke uvis, odmah!
-Podigao je ruke, a onda se okrenuo prema njemu.
Harry: Odličan policijski posao.
Ivan: Siguran sam da si oduševljen.Stavi ruke na potiljak.
Harry: Nemam oružje.
Ivan: Rekao sam ti staviš ruke na potiljak.
Harry: Gospodine Ivane, ćerka vam je u opasnosti.
Ivan: Ne, nije.
Harry: Slušajte me, znao sam da me pratite, znao sam da nas prisluškujete, ali...-Ivan ga je prekinuo.
Ivan: Naravno
Harry: Gospodine, ovo možda jeste krađa, ali nije ništa u odnosu šta oni sada rade.
Ivan: Ma da, dole na kolena!
Harry: Ne, gospodine, kažem vam da je Ana u opasnosti. Oni znaju da smo u vezi.
Ivan: Spusti se na zemlju, odmah!
Harry: Gledaj, upucali su me jer sumnjaju,očigledno. Ako i posumnjaju da sam nešto rekao vašoj ćerki...
Ivan: Odlična priča, a sad se spusti na zemlju , odmah!-Harry je dotrčao do njega, udario ga i on je pao na zemlju, a onda mu uzeo pištolj.- Izvinite gospodine, ali vaša ćerka mi je važnija od samog sebe.
~~ On beži, hvatajte ga, brzo, šaljite tri patrle za njim. Odmah!
*HarryIN P.O.V.*
Uspeo sam otići do motora, popeo sam se, a onda dodao gas i uputio su u nepoznatom pravcu. Ustvari poznatom, Kad sam stigao, sišao sam s motora i i počeo trčati po hodniku kao ludak, ali nigde je nije bilo. Zavirio sam u svaku učionicu, ali nigde je nije bilo. Od cele te zbrke sudario sam se s nekom curom, sve sam joj knjige oborio.
Xxx: Kretenu jedan.
Ja: Ej mala, izvini stvarno, nisam namerno, ja.. Monika? Znaš li gde je Ana?
Monika: Pa..šta će ti ona pored mene?-počela ga muvati.
Ja: Monika, ovo je važno oke?
Monika: Pa da. Ona ti je uvek bila važnija od mene.-digla je nos.
Ja: Monika!
Monika: U redu.Otišla je sa nekim dečkom.
Ja: S kim?
Moni: Hah'..Ko da mene to zanima.-prošao je rukom kroz kosu, a onda se okrenuo i istrčao iz hodnika.
-Monika: Hej, gde ćeš?!
Kad sam izašao, pogledao sam u stranu jer nisam znao gde da je tražim, a onda sam video sa druge strane policiju.
Ja: Dovraga!-brzo sam se popeo na motor, dodao gas i pokušao im pobeći. Sve sam brže vozio. Od besa i gorčine dodavao sam gas. Zaputio sam se prema svojim najvećem neprijatelju, Rikardu Lućaru.-Stražari: Nitkovu, gde si krenuo?
Ja: Treba mi Rikardo Lućaro.
Stražari: Gazda je zauzet.
Ja: Uredu.-Pravio sam se kao da krećem, a onda sam se brzo okrenio i uletio unutra.
-Stražar: Držite ga.- Uletio sam u njegovu kancelariju.
Lućaro: Očekivao sam te
Stražari: Gazda, on..
Lućaro: Ostavite nas.
Ja: Kod tebe je zar ne gnjido?!
Lućaro: Smiri se, polako dečko. Koga ja to držim?
Ja: Nju.-nasmejao mi se u lice
Lućaro: Gde? U rukavu? Vidi, nema je.
Ja: Pitao sam te nešto! Reci mi ili...-prekinuo me.
Lućaro: Ili šta? Ubićeš me? Zar bi to uradio zbog neke droljice?- prišaosam i uzeo ga za kragnu.
Ja: Nju da nisi dirnuo, jesi razumeo?-Ovaj je samo ćutao.- JESI RAZUMEO?!-proderao se.
Lućaro: S tobom imam neraščišćene račune, ne s njom.-Spustio sam ga, a onda potapšao po ramenu.
Ja: Dobro je, shvatio si.-Okrenuo sam se i izašao iz kancelarije.*PREKID P.O.V.-a*
Kad je Harry izašao, Lućaro ga je pogledao besnim pogledom a zatim olabavio kravatu.
Lućaro: Gnjido, platićeš mi za ovo.
*NASTAVAK P.O.V.-a*
Kad sam izašao, 'gurnuo' sam one stražare a onda se popeo na motor i vratio u svoje sklonište.Kad sam stigao, prvo sam pozvao nju. Nije se javljala. Bacio sam onaj telefon od besa. zatim sam izašao napolje i otišao po svoju grupu.
Ja: Slušajte me, od sada ćete paziti na jednu klinku.
Xxx: Kako ćemo je prepoznati?
ja: Izgleda kao štreberka, ponaša se razmaženo.
Xxx: Brate, samo ti je takva falila.
-Max: Vas to ne zanima. Dužni ste mi, i evo sad vam otplaćujem dug. Okej?
Xxx: Važi, čuvaćemo ti malu. Ne brini.-Ponovo sam je pozvao i ovaj put se javila.
Ja: Gde si ti? Je li?
Ana: Kako mi se to obraćaš?! Šta ti je?
Ja: Za 5 minuta te čekam na našem mestu.
Maša: Šta ako neću doći?
Ja: Doćiću onda po tebe.Ana: Okej, doćiću.
*10 MINUTA KASNIJE*Još uvek nije došla. Čekam je već 5 minuta i konačno.
Ana: Šta hoćeš?-samo sam joj prišao i zagrlio ju. Jako i zaštinički. Jednom rukom sam je grlio, a drugom dirao po kosi. Osetio sam kako joj se usne razvlače u osmeh na mom ramenu.
Ana: Zašto ovo?
Ja: Štreberko, ne znaš koliko si me uplašila.
Ana: Šta je bilo?-A onda je ugledala rupe od metka na mojoj majici.-..Šta ti se desilo? Povređen si? Jesi dobro?
Ja: Dobro sam malena.
Ana: Reci mi šta je bilo? Plašiš me.
Ja: Imam mnogo toga da ti objasnim, ali ću ti samo reći da ono nije bilo istina.
Ana: Reci mi istinu!
Ja: Volim te. To je sada dovoljno.-zatim sam se nagnuo i poljubili smo se
Ana: Čuvaj se, uredu?
Ja: Uredu. Gde si bila?
Ana: Ja...-unervozila sam se.
Ja: Dobro si?
*NORMALA. IZ ANINE PERSPEKTIVE*Ja: Da, samo.. iscrpljena sam.-napravila sam neki osmeh da ne bi shvatio.
Harry: Slušaj me, moramo da brišemo odavde.
Ja: Ali...
Harry: Sa mnom si ili ne?........
ESTÁS LEYENDO
ljubav ili osveta
RomanceUVOD Trrrrrn. Zvoni. Uzela sam knjige, i krenula prema kantini za ručak. Začuo se meni poznat glas, dozivao me je. Profesor:Ana.-okrenula sam se i pogledala, zastala sam i blago se nasmejala. Prišao mi je. Ja: Izvolite profesore. Profesor: Ana, da...