Sudija: Neka uđe svedok.
*KRAV P.O.V.-a**ANIN P.O.V.*
Uveli su me unutra. Hodala sam spuštenog pogleda.Kada sam prolazila pored njega, pogledala sam ga u oči i tiho prošaputala ''Oprosti.'', a onda sam otišla do stolice i sela.
-Sudija: Izvolite gospođice Pavlović.
Okrenula sam se ka svom ocu..
*KRAV P.O.V.-a*
NORMALAJa: Tu noć...tu noć bili smo zajedno.-pričala sam sa suzom u oku.-Ja nisam želela, ali je hteo, navaljivao je. I na kraju...
Harry: ANAA? ?!
Sudija: Tišina! Gospođice, možete da idete.
Ja: Izvini Hary..-tiho sam prošaputala.
Sudija:Suđenje se nastavlja za dve sedmice.*HARRYIN P.O.V.
Premestili su me u zatvor, kad sam došao od besa počeo sam udarati o onaj krevet.
Čuvar: Hej! Izlazi u dvorište. Hajde!
Hodao sam ukrug po onom dvorištu, sjeban do bola. Ponovo me je izdala. Ona, protiv mene? Odjednom, neki lik se stvorio ispred mene. Ubijao me je pogledom. Krenuo sam na drugu stranu, ali me on uzeo za lakat i okrenuo.
Xxx:Gde si krenuo?
Ja: Ne želim probleme.
Xxx:A ne?
Ja: Ne!
Xxx:Lepotane, već si ih stvorio. Ovo ti je pozdrav od Lućara.-izvadio je nož i zabio mi ga u nogu, a onda mi prišao bliže i počeo pričati na uvo:
Xxx: S njim se ne igra, a i ne preti mu se. Budi pažljiviji-a zatim je uzvadio nož.Dodirnuo sam nogu, a onda uzeo njega za košulju i ustao.
Ja: Ne petljaj se samnom, shvataš, najebaćeš.
Čuvar: Hej. Šta se ovde dešava. Razlaz!
Xxx: On me je napao pa sam se branio. Čak mi i preti.-pokazao je prstom na mene,a zatim se iskezio,naravno čuvar to nije primetio.
Čuvar: Vodite ga kod doktora a zatim u samnicu. Odmah!.. Iako je u samnici grozno, meni je prijalo biti tamo, jer sam navikao biti sam, napušten. Imao sam vremena razmisliti o svemu... o osveti.
Čuvar: !-udario je od vrata, a zatim otvorio ih.-Izlazi, imaš posetu.Hajde, izlazi! ''Došepao sam u prostoriju za posete. Za stolom sedila je neka žena, nadam se da nije ona, jer... ne znam sada šta sam u stanju uraditi. Ali nije, to je bila ona policajka, ustari, advokat, Kazićeva, tako su je zvali. Prišao sam i seo.
Ja: I?
Advokat: Čula sam da si danas bio sam na suđenju.
Ja: Uvek sam i bio i branio se sam.
Advokat: Pljačka, ubistvo i silovanje, 3 velika zločina.
Ja: Mržnja, izdaja i bes, 3 velika razloga za osvetu.
Advokat: Ona, zar ne?-lupio sam šakom od sto, ali ne jako.
Ja: Ne znate kako boli, kad te izda neko tvoj.
Advokat: Znam. Veoma dobro.
Ja: Sada.. sada bih najviše voleo da sam mrtav, nego živ.
Advokat: To nije rešenje.Harry, pomozi mi i pomoću ti.
Ja: Meni niko ne može pomoći. Proganja me i policija, i mafija, i što je još gore, ja sam u ovom prokletom zatvoru, i vi kažete nije rešenje.
Advokat: Nije. Znam da je teško, ali veruj mi. Meni možeš.
Ja: Zašto? Pa da sve to ispričate onom gadu od Pavlovića i da dobijem još veću kaznu?!
Advokat: Ne,.Harry Reci mi istinu i verovaću ti. Znam da nisi kriv.-prošao sam rukom kroz kosu, zatim spustio pogled, a onda je pogledao u oči.
Ja: Nisam je silovao. Zar stvarno mislite da bih mogao to uraditi? Ja je volim. Volim je.
Advokat: Shvatam. Razumem te. Ali to moramo dokazati. Moraš mi sve ispričati. Sve od početka. Kako si ušao u tu mafiju, pa do sada. Harry, i ja sam pre bila upetljana u te stvari, i ti zlikovci su mi oduzeli nešto što najviše volim, i zato želim da im se osvetim. A sigurna sam da mi ti možeš pomoći. Ide u korist i tebi i meni
Ja: Vi i ja ipak imamo nešto zajedničko... Osvetu! ... U redu, rećiću vam, računajte na mene.
Advokat: U redu.-blago se nasmejala.
*KRAJ P.O.V.-a**KOD ANE*
Ja: Tatice, da li si srećan?-rekla sam sa velikom dozom prezira u glasu- Uništio si nekome život. Ali si meni još više.
Tata: Dušo, to je za tvoje dobro. Ne želim da se i ti uplićeš u tu mafiju.
Ja: Šta? Za moje dobro je to što lažem? Što sam izdala dečka kojeg volim?
Tata: Ana ovo nisi ti. Ovo nije moja mezimica.
Ja: Da, nisam. I nikad više neću ni biti. Uništio si me, i možda jesam napravila grešku, ali ću je ispraviti, i tako uništiti tebe.
Tata: Mene, svog oca?
Ja: Oca? Ne, ja više nemam oca.*KOD HARRYA*
Ja: Lućaro i Gvozdeni su glavna dva mafijaša, ali neko još stoji tu. Neko ko im prenosi informacije ko im pomaže.
Advokat: Policajac?
Ja: Ne znam, ali... možda jeste policajac.*KOD ANE*
Tata: Dušo,molim te ne radi mi to. Ja sam tvoj tata i videćeš, sve će se ovo dobro završiti, u redu?-samo sam ćutala i gledala ga pogledom punim tuge i besa.
Tata: A sada se smiri, dolazi ti rodjaka iz Kanade, Dia dolazi. Smiri se i idi je dočekaj.*KOD HARRYA*
Advokat: U redu , pokušavaj izbegavati probleme, a ja ću pokušati saznati nešto u vezi ovoga.
Ja: Verujete mi?-ona je klimnula potvrdno glavom sa blagim polu-osmehom.
Advokat: Čuvaj se. Okej?
Ja: Gospođo..
Adokat: Zovi me Katrina.
Ja: Uredu, Katrina. Zašto baš ja? Zašto baš meni pomažete?
Advokat: Možda zato što znam da ćeš mi pomoći i nećeš me izdati.*KOD ANE*
Dia:Sestroo!!
Ja: Ćao Dia.-hladnokrvno sam izustila, sa nekim tužnim osmehom.
Dia: Hej, šta ti je, zašto si tužna?
-Ja: Dođi, imam ti svašta ispričati.*Došle smo kući,te sam joj sve ispričala,celu situaciju
-Ja: Moraš mi pomoći, molim te.
Dia: Joj draga moja štreberko, u šta si se ti uplela zbog ljubavi.
Ja: Pomozi mi. I obećaj da nikom nećeš ništa reći, okej?
Dia: U redu. Šta ti je u planu da uradimo?
Ja: Slušaj...
Dia: Joj, Ana, ne uvaljuj mene u to.
Ja: Molim te. Ti si mi jedina nada. Ne mogu ga tek tako ostaviti, posle svega, a znam da tata nešto zna.
Dia: Ček, misliš da je on upetljan u to što...-prekinula sam je.
Ja: Ja ništa ne mislim, samo želim da dokažem istinu, a istina je da je on nevin!-govorila sam povišenim tonom.
Dia: Kako si tako sigurna? , ti si zaslepljena, zato što ga voliš misliš da je savršen, i zbog njega sad si protiv oca.
Ja: Ne, ja sam protiv laži. Ako ne želiš, reci, sama ću to uraditi.
Dia: U redu, pomoćiću ti. Ali samo to..
Ja: Večeras radi noćnu, čim ode, idemo u njegovu radnu sobu, okej?
Dia: Okej. Znaš, ipak mi se sviđa ovo, izazov.*KOD HARRY*
Kad sam se vratio u ćeliju, legao sam na krevet, stavio ruku na potiljak, i gledao u plafon.Misliš savršena, a onda te izda. Očigledno sam previše tražio od nje, od nas. Ali.. možda nije samo ona kriva. I ja sam lomio joj srce, terao je da veruje u laži, prkosio razumu, povređivao je. Sve radio protiv sebe. Ali, izdala me je, ona, od koje sam se najmanje nadao a koju sam najviše voleo, da me je stvarno toliko volela, ne bi to uradila. - uzdahnuo sam.-Stvarno ne znam šta smo nas dvoje.. bili. Bože šta ja to pričam? Nisam li je se hteo rešiti? Izbrisati iz misli i srca. Jebiga, teško, jer bila mi je sve. Bila, i više nikada. Od sada!
*KOD ANE U KUĆI*
Ivan: Ljubavi, odo ja na posao.
Sofija(Mašina mama): čekaj, moram i ja do grada, možeš me odvesti?
Ivan: Naravno. , mi odosmo ali će se Sofija brzo vratiti. Čuvajte se.
Ja: Uredu tata.-proderala sam se, a onda otrčala do Diine sobe.
Ja: Mala, sad ili nikad.
Dia: Pa.. Idemo.-ušunjale smo se polako u sobu, naravno ja sam prvo je otključala ključem koji sam ukrala od tate, polako sam zatvorila vrata.
Dia: Odakle počinjemo?-prošaptala je.
Ja: Od početka. Police,ormari,knjige,stolovi sve pregledaj dok ne nađeš nešto.
Uradile smo to. Prevrnule smo celu sobu, naravno, nismo ostavljale tragove pa smo sve vratile kako je bilo.
Ja: Dia, u filmovima su sefovi uvek iza slika zar ne?
Dia: Da?
Polako sam skinula sliku i pogledala..............
VOCÊ ESTÁ LENDO
ljubav ili osveta
RomanceUVOD Trrrrrn. Zvoni. Uzela sam knjige, i krenula prema kantini za ručak. Začuo se meni poznat glas, dozivao me je. Profesor:Ana.-okrenula sam se i pogledala, zastala sam i blago se nasmejala. Prišao mi je. Ja: Izvolite profesore. Profesor: Ana, da...