sevgili

4.3K 124 15
                                    

Yeni bölüm geldi!

Evet okuyup yorumlamayı unutmayın

İyi okumalar..!!

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

"Nereye kaçıyorsun bakalım"
Ne kaçması ya odaya girmek kaçmak mı sayılıyor şaşırmış bir şekilde sordum "Ne!?" Kapıyı açıp odaya girdi elimde ki çayı alıp bir yudum içti "o benimdi" çayı köşeye bıraktı.

"Neden gelmedin odaya?" Ben mi salak olduğum için anlamıyorum yoksa bu adam benimle kafa mı buluyor cevap vermeden tekrar konustu "kapıdan izledin odaya gelseydin güzel şeyler görürdün"

Ne! Allahım görmüş beni pislik ya suratında ki gülümsemeye bak "ne gibi" diye sordum üzerime doğru adım adım gelince bende geriye gittim sonunda duvara çarptı sırtım az bir mesafe ile önümde durdu

"Aklının alamayacağı şeyler" baştan aşağı süzdü bedenimi göğüslerimde bir süre oyalandi gözleri ve tekrar gözlerimi buldu
"Sapık mısın?" Sorduğum soruyla şaşırdı ama o kahkahasini da atmayı unutmadı.

"Yerine göre diyelim" allahım çıldıracam nasıl rahat bir herif bu "sapıksın yani!" Yüzünü yüzüme yaklaştırdı fazla yakındı nefes alış verislerim korkudan hızlanmıştı

Aradan çıkmak için yan tarafa yönelince elini belime yerleştirip olduğum yere sabitledi bedenimi.
"Bırak çek elini" yüzünü daha çok bana yaklaştırdı allahım yardım et.

"Çek diyorum sana" o mucize oldu ve telefon çalmaya başladı. Bir adım geriye giderek telefonu cevapladı kısa süre sonra hiç bir cevap vermden odadan çıktı.

Kurtuldum koşarak kapıyı kapattım bir an bir şey yapacak diye çok korkmuştum. Bu adam çok farklıydı hem dengesiz hem karizmatikti uzun boylu istediği herşeyi elde edebilecek biriydi gerçi zaten herşeyi vardı.

Zengindi, tüm kızlar peşindeydi ama o zengin olmasına rağmen beni kaçırıp borcunu istiyordu belki de böyle hep zengin kalmayı başarıyordu.

Burdan hiç çıkamayacak gibi hissediyorum babam asla o parayı ödemeyecek bunu biliyorum. Dışarıdan bağırma sesleri gelince camı açtım.

Gelen sesleri dinledim Asildi bu ve resmen fırtına estiriyordu bunca adam ondan nasıl bu kadar korkabiliyordu hepsi bir olsa alt edebilirdiler onu oysa ki ama demek ki alt edilemeyecek kadar güçlü.

Bağırışmalar bitince kapıda duran siyah arabaya yürüdü kapısını açtı kafasını kaldırınca göz göze geldik arabaya binip hızla gitti.

Koskocaman ev bir anda sessizliğe büründü bu sessizlik bana korkutucu geliyordu daha önce böyle yalnız kalmamıştım.

Peki kaderimin bana ne gibi sürprizleri olacaktı. Ben buradan nasıl kurtulacaktım veya sağ çıkabilecek miydim? Bunların cevabını bulmam için zaman lazımdı bolca zaman.

Arkadaşlarım beni merak etmiştir onlara bir şekilde haber vermeliyim kesin iştende atılacam
Odanın içinde volta atmayı bırakıp yatağa oturdum. Acaba camdan atlasam olmaz mı?

Olmaz tabi duru dışarıda etten duvar var nereye kaçmayı düşünüyorsun bu adam hemencecik bulur seni ve bu senin için iyi olmaz kendine gel.

Saatler sonra uykum gelmeye başladı yatağa uzandım bedenim uykuya teslim oldu.

**********

Önce sesi geliyor sonra kendi üzerinde yine çiçekli önlüğü var patates kızartmaş önce saçlarımı okşuyor sonra bir buse konduruyor arkadan bagirma sesleri geliyor Babam geldi.

Karanlığın MavisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin