oy vermeyi unutmayın
5 yıl önce --
Taehyung ile okul çıkışı sakin bir parka oturmak için gelmiştik . Neden bilmiyordum ama Taehyung son 1 haftadır çok huzursuzdu .Bana her şeyi anlatmasına rağmen hissediyordum ki sakladığı şeyler vardı .Bu normal olarak benimde moralimi bozmuş , kafama takmama neden olmuştu .Agresifleşmiştim bir kere .
Taehyung'a sarılmayı , onu öpmeyi , kokusunu içime çekmeyi , geceleri birlikte sarılarak yatmayı , sohbet etmeyi , minik tartışmalarımızı , yıldızlar izlemeyi , sadece oturmamızı bile seviyordum ben . Ona dair her şeyi ama her şeyi çok seviyordum. Onun varlığı bile mutluluk sebebimdi . Gel gör ki biz sadece arkadaştık . Ve şuanda benden büyük bir şey saklıyordu ve söylemiyordu, tam bir haftadır . Sevgilisi mi vardı acaba diye düşünüyordum fakat o bana söylerdi böyle bir şeyi .Ortaokuldan beri böyle şeyleri konuşurduk . Benim ondan sakladığım tek şey onu deli gibi sevdiğimdi .Bunu şimdilik söyleme gibi bir cesaretim yoktu . Yıllardır süren arkadaşlığımız bir cümleyle bitmemeliydi.
-Jiminie bak şuraya oturalım .Hem gölge .
Baş onayımla birlikte beni çekiştirirken bende benden beklenilmeyecek bir şekilde ruhsuzdum .İkimizde gergindik .Ve bu gergin havayı yok edemiyorduk .
-Taehyung artık şu bir haftadır ağzında tuttuğun şeyi söyle artık .
Rahatsızca yerinden oynaştıktan sonra bana yaklaştı ve sarıldı .Ben daha ne oluyor demeden sıkılaştı sarılma ve omzuma bir damla gözyaşı düştü .
-Jimin beni hiç bir zaman unutma tamam mı ? Eninde sonunda söylemem gerekiyordu zaten .
-Korkutuyorsun beni .
-Ben yıl sonu yani doğum günümden sonraki gün Fransa'ya gidiyorum . 3 seneliğine .
-Ne !
Sarılmamızı bozarak ittim onu .
-Neden Taehyung , neden gidiyorsun ?
-Babam orada okumamı istiyor .Ve itiraz hakkı bırakmadı bana .
-Tae doğum gününe 1 ay kaldı ve mezuniyetimize ve... ve senin gitmene .
Çoktan dökülmeye başlamıştı gözyaşlarım .
-Sadece bir ay mı seninleyim ?
Sevdiğim adam , en yakın arkadaşım benden 3 seneliğine belki sonsuza kadar uzaklaşıyordu .Canım yanıyordu .
**
Günümüz
Hayatıma devam etmeye çalışıyordum . Taehyung 3 sene sözüyle gitmişti . İlk zamanlar sürekli görüntülü konuşuyor , mesajlaşıyorduk . Kokusunu , dokunuşunun hissini özlesem de yüzünü görmek , sesini duymak hoşuma gidiyordu . Onu sevdiğimi haykırmak istesem de ondan bir karşılık alacağımı hissedemediğim için hep en en iyi arkadaş olarak kalmıştık .Bazen ona dalıp gidiyordum .Ama o hiç fark etmiyordu . Bazı zamanlar babasından gizli konuşuyorduk .Babası Taehyung'un bana çok vakit ayırdığını ve derslerini aksattığını düşünmüyormuş .Babası çok fazla evhamlıydı . Geçmiş zaman kullanıyorum çünkü Taehyung sadece 3 sene için gitmişti fakat 5 sene olmuştu ve son 2 senedir neredeyse hiç konuşmamıştık . Son 2 senesi ağırlıklı olmak üzere 5 senem çok özlem dolu , hüzünlü ve sap geçmişti .Kimseyle birlikte olamamıştım . Çıkma teklifi aldığım herkesi Taehyung ile karşılaştırmıştım kendi aklımda ve hepsi bana yetersiz gelmişti .En uzun çıkma sürem sanırım bir hafta bile değildi .
23 yaşında , hayatımın en güzel 5 senesini birini , hayır hayır Taehyung'u bekleyerek geçirmiştim .Konuşmadığımız bu 2 sene ona dair her şeyi özlemiş , ağlamıştım . Seul'de güzel bir üniversite kazanmış , kendimi dansa ve çizime adamıştım .Adamakıllı görüştüğüm 2 arkadaşım vardı .Hoseok ve Yoongi hyung ikisi zaten sevgiliydiler ve benim yaşadıklarımı bilen tek kişiydiler .Ne kadar sosyalleşmek istesem de birçok insan bana samimiyetsiz gelmeye başlamıştı ve ben , sadece Hoseoklar ile takılmış , günümü evde resim yaparak , dans ederek ve bazen hava almaya çıkarak geçirmiştim .
Ben Park Jimin Kim Taehyung'u çok özlemiştim . Kokusunu unutmaya başlamıştım .Bu canımı çok yakıyordu . Yüz hatları değişmişti muhtemelen ve ben bunu da bilmiyordum . Sevgilisi olma ihtimali çok yüksekti ve bu durum ne kadar normal olsa da benim canım yakıyordu . Sonuçta ben hala onu sevmeyi aşamamıştım .Şuan yaptığı işi bilmiyordum .Babasının şirketinde çalışacaktı fakat o bunu istemiyordu . Babası onu kuklaymış gibi elinde oynatmak istiyordu .Eğer karşıma çıkarsa nasıl olurduk bilmiyordum .Eskisi gibi olur muyduk onu da bilmiyordum . Belki beni unutmuştur .Bu ihtimal beni deli gibi korkutuyordu . Olurda bir mucize olur onunla karşılaşırsam önce ona bağırır , kızar daha sonra ağlayarak sarılırdım .
Yani umarım öyle olurdu .
**
Yeni ficime merhabaaa !!!
Şimdi bu nereden çıktı diyeceksiniz inanın bende bilmiyorum .Birkaç yabancı kelime ararken başlıktaki ismi gördüm ve bundan 2 hafta sonra da bu bölümü yazdım .Normalde taslakta biriktirip öyle atardım ama bunu hemen atmak istedim .
Düşüncelerinizi yazmanızı istiyorum . Ona göre yazmaya devam edeceğim ve kurgu aklıma tam oturduğunda ...Yani hemen bölüm gelmez .. Diğer ficlerin aksine kitabı tamamen düşünerek ve kurgulayarak yazmam gerekiyor yoksa akış bozulur :(
Kurgunun nasıl devam edeceğini dün not etmediğim için unuttum :(
Ya birde buna benzer kurgu var mıydı hatırlamıyorum . Bir anda aklıma gelmiş bir kurgu çünkü .
Hmm başka bir şey yok saranghe ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Retrouvailles
FanfictionVmin'in beş sene sonra tekrar karşılaşması Yan çift : Sope , Jinkook