Junmyeon ve Yixing bir süredir birbirleriyle uğraşmayı bırakmıştı. Onlar da tüm diğer son sınıf öğrencileri gibi sınavlarına ve mezuniyetlerine odaklanmıştı. İkisinin de önceliği şu an için buydu.
Üst üste girdikleri sınavlardan beyinleri pelteye dönmüştü. Bugün sınavlarının sonuçları açıklanacaktı. Hepsi çok çalışmıştı ve sabırsızlıkla sonuçların açıklanmasını bekliyorlardı. Sınıftaki öğrencilerden biri açıklanmış diye bağırınca hepsi telefonlarına saldırdı. Teker teker sınav sonuçlarını kontrol ettiler.
"Herkes geçti mi?"
Kyungsoo nefesini tutmuş bir şekilde sordu. Bakışlarını tek tek hepsinin yüzünde gezdirdi. Şimdi hepsi birbirine bakıyordu. Sonra hepsi birden çığlık atmaya başladı.
"Nihayet kurtulduk bu lise sıralarından."
"Öyle deme lan güzel günlerimiz de oldu."
"Mezunuz be!"
"Şükürler olsun!"
"Güle güle üniforma."
"O kadar mutluyum ki lan. Öpücem oğlum hepinizi."
Sınıf sevinç nidalarıyla dolmuştu. Çocuk gibi birbirlerine sarılıp öpüyorlardı. Baekhyun Yixing'in üzerine atlamış yanağını ısırıyordu.
Junmyeon görüntü karşısında dişlerini sıktı. Bugün olay çıkarmak yok Jun. Kendi kendini uyardı. Üzerine atlayan Sehun devi yüzünden yere yapışırken dikkati zaten başka tarafa kaymıştı. Sarılmaya devam ederlerken kollarının arasında Yixing'i buluverdi. Hemen onu bırakıp bir başkasına geçmişti ama anlık temasları bile Junmyeon'un keyfini yerine getirmişti.
"Bu gece bunu kutluyoruz beyler. İtiraz istemem herkes geliyor. Bendensiniz."
"Ooooooo!"
"Pek bir cömertsin Jun."
"Hep değil miyim Min? Ayıp ediyorsun." Junmyeon sitem ederken Baekhyun parmağıyla Chanyeol'u göstererek
"Yalnız bu Chanyeol devi dans edecekse ben gelmem. Rezil oluyoruz bunun yüzünden." dedi.
"Sana ne be. Beğenmiyorsan başka tarafa bak."
"Şimdiden söyleyeyim orda da böyle didişecekseniz hiç gitmeyelim daha iyi."
Baekhyun ve Chanyeol yine birbirine laf atmaya başlayınca Minseok araya girip onları susturdu.
"Tamam ya demedim bir şey. Bu ayının da tepinip kurtlarını dökmeye hakkı var tabi."
"Sen önce kendine bak sanki dans üstadısın. En azından ben senin gibi kırıtmıyorum pistte."
İkinci bir ağız dalaşı yaşanmak üzereyken sınıfa giren Bayan Choi'yle yerlerine oturup sustular.
Akşam gece kulübüne gitmek için kendi mekanlarında buluştular. Hepsi çok şık giyinmiş ve çok yakışıklı olmuştu. Bu nedenle dokuzu birlikte kulübe girdiklerinde pek çok göz onlara çevrilmişti. Havalı havalı içeri girip kendileri için ayrılan masaya oturdular.
"Çok yakışıklıyız be. Geldiğimizden beri herkesin gözü üzerimizde."
Baekhyun'un söylediğine gülerlerken herkesin keyfi çok yerindeydi. Junmyeon'un söylediği içkilerle daha da keyiflendiler. Bir yandan içerken diğer yandan da bağıra çağıra sohbet ediyorlardı.
Oturdukları yerden müziğe eşlik ederken sonunda dayanamayan Jongin yerinden kalktı. Yixing'le Sehun'u da elinden tutup çekiştirerek piste sürükledi. Bir süre sonra Baekhyun'la Minseok da onlara katıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK VE NEFRET (SULAY)
FanfictionYixing ve Junmyeon birlikte büyümüşlerdi. Sadece birkaç ay arayla doğmuş ve bir daha hiç ayrılmamışlardı. Birbirlerinin hayatının her anında vardılar. Birbirlerinin hem en büyük gücü, hem de en büyük zaafı olmuşlardı. Okulda herkes onlardan çekinir...