Rüyanda Görürsün.

140 11 0
                                    

İki gündür bara gitmiyordum. Emir'le de görüşmüyorduk.

Aşağı inip kızlarla kahvaltı yaptıktan sonra beraber dışarıya çıktık.

Ne zamandır beraber vakit geçirmiyorduk.

Evden çıkmadan Onur aramıştı.

Birkaç güne döneceğini ve bir parti vermek istediğini söylemişti.

Bizde onun için alışverişe çıkmıştık. Evi süslemek için birkaç malzeme aldık.

Partide giyecek kıyafetlerde almıştık. Onur'la beraber Berke'de dönüyordu.

Eve gidip onunla konuşmaya hazırlanmam lazımdı.

Onu üzmek istemiyordum ama sevmiyordum da...

Eve dönmek için arabaya bindiğimizde Azra ve Eylül parti için mekan bakmaya gittiler.

Bende eve geçip akşam için birşeyler hazırlamaya başladım.

Birkaç bişey hazırladıktan sonra elime bir tabak cips alıp odama geçtim.

Laptopumu açıp twittera girdim.

Emir'in daha önceden araştırdığım hesabını takibe aldım.

O sırada telefonumun sesiyle irkildim. Twitterdan bildirim gelmişti.

Emir'de beni takip etmişti. İster istemez içimde bir kıpırdama oldu.

Bunun için kendime kızıp geçen gün numarasını aldığım güvenlikçiyi aradım.

Emir'in bara gidip gitmediğini sorduğumda iki gündür gelmediğini söyledi.

Kızlarla evde takıldığını düşünerek adresini istedim. Önce vermek istemeseler de biraz zorlayınca aldım adresi.

Gidip gitmemek arasında aklımla kalbim savaş verirken sonunda gitmeye karar vermiştim.

Saçmalamayın. Tabiki de bu kalbimin fikri değil.

Telefonumu ve çantamı alarak evden çıkıp arabama bindim.

Yarım saate gelmiştim. Ev kocamandı. Merdivenlerden çıkıp kapıya doğru ilerledim. Zile bastığımda kimse kapıyı açmadı.

Üst üste birkaç kere daha bastım ama açan olmadı.

Yan tarafa geçip camdan içeri baktığımda kimsenin olmadığını gördüm.

Tekrar kapının oraya geçip bağırarak kapıya vurmaya başladım.

"Emiiiir, açsana kapıyı ya!" diye bağırırken bir yandanda kapıya vuruyordum.

"Yine kız mı attın eve? Emiiiir, açmassan kapıyı kırarım bak. Ya Emir açsana yaa"

"Aç kapıyı geri zekalı. İki gün boş bıraktım hemen eski haline dönmüşsün. Aç şu kapıyı bakalım bu kız hangi renk?" ayaklarımla da kapıya vurmaya başlayarak

"Pislik. Aptal. Öküz. Odun. Abaza. Aç kapıyı da bende tanışıyım arkadaşlarınla." diye bağırdıktan sonra kapıya yumruk atıp arkamı döndüm.

Gidiyordum ki, kapının açılma sesi geldi. Arkamı dönüp Emir'e baktığımda karşımda oldukça bitkin gözüküyordu.

"Ne var?" dedi. Sanki az önce onun kapısını tekmelemiyormuşum gibi davranarak.

"Sonunda kızlardan ilgini çekip kapıyı duyabildin demek. Çekilde arkadaşlarınla bende tanışıyım." diyerek içeri girdim

Odaya girdiğimde kanepenin üzerinde iki tane battaniye gördüm.

Çocukluk Aşkım(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin