Alarm açık kaldığından sabahın köründe uyanmıştım. Salona indiğimde Azra elinde bir kutu nutellayla oturuyordu. Yanına gidip ne olduğunu sordum.
"Sevdiceğimi özledim kızım ben ya" diye mızmızlanmaya başladı.
Onur ve Azra sevgiliydi. Onur bir haftadır yanımızda yoktu. O da iş için babasının yanındaydı. Zaten hepimizin aileleri birbirini tanıyordu. Bizde öyle arkadaş olmuştuk.
Mutfağa gidip bir kutu nutellayla bende salona döndüm. Karşılıklı oturup dertleşmeye başladık. Saat sekiz olmuştu. Ve biz hala konuşuyorduk. Eylül'ün sesiyle konuşmamızı kestik.
"Sabahtan beri şu lanet tokayı arıyorum. Gördünüz mü?" diyerek dudaklarını büzdü
Azra'yla birbirimize bakıp kahkaha attıktan sonra "Kolunda ya safım benim" dedi Azra
"Niye daha önceden söylemiyorsun kızım ya sabahtan beri bunu arıyorum." dedi
"Nereye böyle sabah sabah hazırlanmışsın." diyerek soran gözlerle ona baktım.
"Annemler ya sülale yemeği veriyorlarmış da benimde orda olmamı istedi." dedi sinirli bir şekilde
Azra'yla kahkaha atmaya başladık tabi biz. Eylül bize Bad Girl bakışlarını attıktan sonra yukarıya çıktı.
Eylül'lerin ailesi her ay birgün toplanıp tüm ailecek yada sülalecek desek daha doğru olur yemek yiyorlardı. Böylece aile bağlarının kopmadıklarını düşünüyorlardı.
Azra'yla kahvaltı yapıp evden çıktık. Alışveriş merkezine gidip alışveriş yaptıktan sonra sinemaya girip film izledik.
Eve geldiğimizde çoktan akşam olmuştu. Banyoya girip duş aldıktan sonra üzerime siyah deri pantolon ve kolsuz deri bluzumu giyip üstüme de kırmızı deri ceketimi aldım. Saçlarımı at kuyruğu yapıp perçemimi önüme bıraktım. Ayağıma da deri botlarımı giydikten sonra bara gitmek için evden çıktık.
Bu sefer Emir'le aynı anda gelmiştik. Tabi o yalnız değildi. Yanında bir sürü kız vardı. Hemde bunlar dünkülerden farklıydı.
Bu çocuk her gece takılacak farklı kızları nereden buluyordu.
Onu gördüğümde cool bir şekilde yürüyüp göz kırptım. Azra'nın yaptığım hareket ağzı açık kalırken Emir'in yanındaki kızlar bana öldürmek istercesine bakıyorlardı.
Bardan içeri girdiğimizde dün durduğumuz masaya geçtik. Emir'de tam karşımızdaki masadaydı.
Beni görmesine rağmen bir kere bile dönüp bakmamıştı. Azra'ya dönerek "Şuna bak ya bir kere bile bakmadı." dedim
"Tabi bakmaz. Yanındaki kızlara baksana." dedi sırıtarak
"Ben onların hepsinden daha güzelim bir kere. Şuna bak ya bide hepsini öpüyor pislik!" dedim
"Çocuğun ruhunda var playboyluk bide dokunuşları felan kim olsa etkilenmez." dedi sırıtarak
"Sen kimin tarafındasın?" diye sordum şaşırarak
"Tabi ki onun. Senin Emir gibi bir çocukla bir iddia yüzünden takılmanı istemiyorum Yağmur. Hemde sevgilin varken." deyip elimi tuttu sonra devam etti "Gel vazgeç şu işten kızım bak başına iş açacaksın. Şimdi bunun adamları felanda vardır. Seni rahat bırakmaz." dedi
"Korkmana gerek yok bitanem." dedim gülümseyerek "Bence o iyi biri yani bana zarar vereceğini düşünmüyorum" dedim.
"Ben yinede seni uyarıyım da. Bak eğer bu iş kötü biterse herşeyi Onur'a anlatırım. Tek başına başa çıkmazsın." dedi işaret parmağını bana doğru sallayarak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Aşkım(Düzenleniyor)
Romantizm"Neden sana aşık olacak mışım?" "Çünkü güzelim" "Peki ben neden sana aşık olacağım?" "Çünkü yakışıklıyım"