Yine her zaman ki gibi bir can sıkıntısıyla baş başayız . Kim diyeceksiniz Tabi ki ben ve hayal dünyam. Evet çok saçmaladım farkındayım ama her zaman böyle oluyor neden böyle oluyor hiçbir fikrim yok. Yok. Evet dönem ortasında okullara öğrenci alınmıyor ama bilin bakalım hangi okul aldı ya da almak zorunda kaldı. Tabi ki benim okulum. Babamın mesleği nedeniyle sürekli şehir değiştirmekten bıktım. Bir yere gidiyoruz tam alışıyorum sonra okul değişikliği yani sadece okul değiştirmekle kalsa yine iyi komple şehir değiştiriyoruz ve bu durum beni çok zorluyor. Çünkü bu sayede hiç arkadaşım olmuyor ve bende doğal olarak içime kapanık oluyorum. Kendimi anlatabileceğim kimse yok. Mesela isterdim ki ilk aşık olduğumda gidip arkadaşıma anlatabileyim ya da çok mutlu bir şey olduğunda hemen arkadaşımı arayıp anlatabileyim. Şu an hayatımda sadece kitaplarım , annem ve babam var. Babam son durağımızın İstanbul olduğunu söylüyor. Bu da bir nebze olsa beni rahatlatıyor. Devlet okuluna gitmek istiyordum çünkü daha önce özel okula gitmiştim . Aslında babamın asker olmasından ötürü hem güvenlik hem de sürekli şehir değiştirdiğimizden dolayı özel okulu tercih ettiler. Sorduğumda hep bu cevabı aldım yani. Şimdi ise umarım devlet okuluna giderim diye düşünüyorum. Çünkü artık liseliyim. On birinci sınıfa gidiyorum. İlk kazandığım lise çok iyi bir Anadolu Lisesiydi. Ama sadece bir hafta gidebildim çünkü babam güvenlik açısından sağlıksız buldu ve beni yine bir özel okula yolladılar fakat hem iyi bir Anadolu lisesinden geldiğim için ve geçmişte ki notlarımın da yüksek olmasından ötürü burslu girdim. Sonra oradan da ayrılmak zorunda kaldım ve onuncu sınıfta başka bir özel okula yine burslu olarak girdim ama bu durumdan bir nebze olsa da mutluyum. Çünkü babam ve annem burs aldığım için mutlu oluyorlar ve başarılı olduğum için mutlu oluyorlar. Onların mutlu olması beni de mutlu ediyor ve ben onları mutlu etmeyi çok seviyorum. Adım Anka , on yedi yaşına gireceğim 14 Şubatta. Şaka gibi Sevgililer Gününde doğmuşum. Bir ablam var ama üniversite okuyor yurt dışında bir yıl oldu gideli. Hayattaki en yakın arkadaşım ablam. Çok iyi anlaşıyoruz ve ben çok özledim onu. Ablam benden daha başarılı ve yurt dışında çok iyi bir üniversiteye burslu olarak kabul edildi. Annem pamuk şeker gibi bir kadındır. Ama sinir ettiğim zaman ayağından çıkardığı terliği doksan derecelik açıyla topu kaleye atar gibi tam kafanıza isabet ettirir bu konuda mastır yapmış biridir. Babam rütbeli bir asker. Çok disiplinli ve sert ama kalbi yumuşacık ve ailesiyle görüşmüyor. Beş kardeşler ve dedemin eskiden kalma bir şirketi vardı diğer kardeşleri büyüttü babamın da payı var tabi büyütmelerinde ama görüşmüyor babam ne amcalarımla ne halalarımla nedeni ise eskiden bir kavga olmuş ve babam kendini askerliğe adamış daha sonra sadece şirket büyütme işine katıldı ve hala görüşmüyor. Annemler de beş kardeş annem ailesiyle çok iyi anlaşıyor. Annemin ailesinin de maddi durumu çok iyi fakat hiçbir destek almıyorlar. Benim ablam da Lidya annemler farklı isimler koymayı tercih etmişler çünkü anlamlı isimler olsun istemişler ve ben adımı çok seviyorum. Annemin ismi Mihrimah , babamın ismi ise Demir soy adımız Özkanlar babamların ailesi soylu bir aileymiş dedemin dedesinin dedesi falan o yüzden böyle. Üç gün sonra okulumun ve yeni hayatımın ilk günü şimdi toparlanıyoruz bu gece yola çıkacağız.
Çok uğraştım takip eder ve yorum atarsanız çok sevinirim ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON DURAK
Teen FictionAnka babasının işi nedeniyle oradan oraya savrulan bir kız . Ama artık kalıcı olarak İstanbul'a yerleşiyorlar ve yeni hayatına kimleri alacak ? Daha önce doğru düzgün arkadaş edinememiş Anka arkadaş olduğu insanların gerçek yüzleriyle karşılaştığı z...