Pomalu jsme dojídaly večeři když mamka přešla na téma vztahy.
,,Boo a a co holky. Už jsi si nějakou našel?" Zeptala se mě mamka a já se málem udusil jídlem. ,,Víš mami, já ti musím něco říct..."
,,Tak už to neprodlužuj a vyklop to. Vždyť to nemůže být tak hrozné"
Tak jo nádech, výdech ,,Dobře...jsem gay" zamumlal jsem
,,co jsi říkal Boo? Neslyšela jsem tě" ,,jsem gay"
,,Ale Boo mě je jedno jestli jsi gay nebo ne. Já tě budu mít i tak ráda" jakmile tohle řekla tak jsem se zvedl,došel jsem k ní a pevně jí objal přičemž jsem ji do ramene neustále šeptal jak moc jí děkuju a že jí mám rád.Po večeři jsme se všichni podívaly asi na dva filmy jelikož ještě nebylo tak pozdě a pak jsme se všichni s popřáním dobré noci odebraly do postele.
Nakonec ten večer nebyl tak špatný jak jsem si před mým comming otuem myslel.
Harry's POV
Zítra nastupuji do nové práce jako učitel a musím uznat že se celkem těším. Alespoň nebudu pořád doma a nebudu pořád pracovat na notebooku i když jsem vystudoval učitelství. Doma jsem stejně pořád sám protože mamka s Markem (můj nevlastní otec) a se sestrou - Gemmou bydlí v Londýně a já se přestěhoval sem do Doncasteru aby jsem mohl 'vyletět z hnízda' a taky konečně dělat to,co mě baví.
Taky bych měl zmínit že jsem gay. Ředitel školy i moje rodina o tom ví a nemají s tím nejmenší problém.
Každopádně už je večer a hned poté co jsem si zkontroloval vše co si mám zítra přinést na vyučování a dal si rychlou sprchu jsem ulehl do postele a po chvíli jsem usnul.
___________________________________
Ahoj:) doufám že se kapitola líbila alespoň těm, kteří to čtou a budu ráda za ohlasy. Kdyby měl někdo nápad na další děj tak klidně napište:PAll the love and support M x.
ČTEŠ
My teacher! ✓
FanfictionLouis žije se svojí milující rodinou v Doncasteru ale do jeho života se připlete mladý a pohledný učitel Harry Styles. Co se stane když Louisovi napíše ožralý neznámý chlap a Louis zjistí že se sním dá dobře bavit? Zamiluje se do svého neznámého? C...