∆¹⁰∆

1.5K 66 9
                                    

Harry's POV

Ráno jsem se vzbudil Louem na hrudi. Mohl bych ho pozorovat celé dny a snad nikdy by mě neomrzel. Ta jeho roztomilá 'výška' je kouzelná. Sledoval jsem ho asi fakt dlouho protože se začal probouzet. "Bré ráno,, "Dobré Harry,, pusa samozřejmě nechyběla..jak jinak.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Takhle to zhruba vypadalo celý týden.. večerní usínání spolu a raní vstávání ve společném obětí prostě dokonalost.

Loui's POV

Už jsme na cestě domů a já kupodivu sedím s Harrym. Učitelka říkala ať si to užijeme než zase budeme jako učitel a žák...super učitelka. Alespoň někdo nám to přeje. Celou cestu jsme se různě mazlily a líbaly samozřejmě. Jak jinak...

Když už jsme se blížily splátky k zastávce tak jsem se prohodil s paní učitelkou která celou dobu byla u Zayna a vypadalo to že si spolu i docela rozumí..(taková zodpovědnější žákyně to je😂).

Už z dálky jsem viděl mamku jak se kouká na náš přijíždějící autobus. Usmívala se, což je dobré znamení.

Hned jak jsme vystoupily z autobusu tak jsem si šel pro věci..no když jsem potom šel za mamkou tak jsem skoro ani nestihl položit ty tašky a chytit jí do náručí jak ke mě spěchala."Ahoj Boo!,, "Ahoj mami, tak jaký byl týden beze mě?,, zasmál jsem se. "Ále,holky byly celkem v pohodě ale že by byli vzorné..to se říci nedá,, také se zasmála. "Mami, já bych ti chtěl někoho představit,, řekl jsem akorát ve chvíli kdy k nám došel Harry. "Mami tohle je můj třídní učitel Harry Styles, pane učiteli tohle je moje mamka,, představil jsem je a při slovech kde jsem zmiňoval pana učitele jsem vždycky mrknul. Oni se na sebe usmáli a potřásli si rukami. Poté jsme se pustili do konverzace kde si mamka s Harrym nabídli tykání. Po nějaké době si mě Harry přitáhl za pás blíže. Já jsem se rychle rozhlédl okolo ale Harry se hned sklonil a zašeptal mi do ucha "neboj Babe,už je tu jen tvoje mamka a my,, kousl mě do ucha a já trochu vypískl, což probralo mamku z tranzu. "Ale nene, Boo to je ten učitel o kterém jsi mi básnil snad celou cestu sem že jo? Vy už jste se konečně daly dohromady? No tak to mě podržte. Vždyť jste byli pryč týden,, vykulila mamka oči ale hned potom se usmála.

"Přeju vám to,moc,, usmála se a oba nás objala.
__________________________________
Ahoj:) omlouvám se že tak krátká kapitola ale teď jsem ji dopsala. Zkusím si něco alespoň trochu předepsat a vydávat trochu delší kapitoly. No nic..já se loučím.

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat