∆¹³∆

1.1K 54 8
                                    

Pokračování pro ty,co nechtějí sad end..
(Přesouváme se zpět na den po telefonátu a návštěvě nemocnice)

Loui's POV

Druhý den mě mamka donutila jít do školy. Celou noc jsem probrečel ale školu vážně zameškat nesmím.

Došel jsem jako vždy na místo srazu naší party. Doufal jsem že tam budu jako první a budu se moci alespoň uklidnit ale šíleně jsem se mýlil.

Všichni už tam stáli.

"Ahoj Lou,kde jsi-,, zarazil se Niall při pohledu na mě a hlavně na moje zarudlé oči a pytle pod nimi.

"-byl. Proboha Lou co se stalo?,, začal se hned ptát a Liama se Zaynem to očividně taky zajímalo.

"Nic,, řekl jsem ale moje sestra která vedle mě celou dobu stála prostě nemohla držet jazyk za zuby "Má přítele v nemocnici,, řekla.

Bože já se zblázním.

"Jako Stylese?,, "Jo a nemluvte o tom prosím,, "Neboj,bude to dobrý,, řekl Zayn a vtáhl si mě do obětí do kterého se potom připojili i kluci s Lottie.

Mě zase začali téct slzy. Pořád se musím ptát proč on? Proč takhle před Vánoci? Vždyť už je 20.12. a on je v nemocnici.

Po škole jsme s klukama šli ven. Snažili se mě nějak rozveselit ale popravdě se jim to moc nedařilo.

"Lou prosím usměj se,, žadonil neustále Niall a tak jsem mu věnoval jeden neupřímný úsměv. Na víc jsem se nezmohl.

Už byli ze mě všichni zoufalí. Nevěděli co dělat a tak jsme si prostě jen povídali.

Po tom co jsem přišel domů (samozřejmě jsem se byl stavit i v nemocnici) jsem šel hned do svého pokoje,kde jsem se zavřel a zase začal brečet protože mám snad všude fotky mě a Harryho..a to s ním jsem teprve asi týden.

Doufal jsem, že se dneska něco u Harryho změní ale bohužel se nic nezměnilo. Nepohnul ani malíčkem na noze.

A já jsem si k Vánocům přál jen to, aby se mi uzdravil...
_______________________________
Ahoj:) já vím že to není žádná sláva ale tak alespoň něco že. Užívejte si prázdniny. Zatím baii!

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat