Loui's POV
To co ale vykřikla jedna holčina, která celou dobu seděla kousek od něj nám oboum vyrazilo dech...
,,To bylo o Louisovi!"
,,Proč si to myslíš?" Zeptal se jí Harry ,,Protože jste ho celou dobu hypnotizoval a on vás. Vypadáte strašně roztomile ale zároveň jste nehorázně nápadní. Vsadím se že už i paní učitelka to musela tušit"
,,Je pravda že jste se oba chovali podezřele" vložila se do toho učitelka a my jsme na sebe s Harrym hodily vyděšené pohledy.
,,Paní učitelko. Tak je nechte ať spolu jsou. Panu řediteli nikdo nic neřekne a všichni budou šťastný. Nebo má snad někdo něco proti tomu aby chodil pan učitel s Louisem?" Zeptal se Liam. Nikdo ruku nezvedl takže jsme měli skoro vyhráno. Teď ještě aby souhlasila učitelka.
,,Co s vámi. Uděláme dohodu. Když se Louis bude více snažit tak to před ředitelem zatajím jinak si asi budete muset hledat novou práci pane Stylesi" S Harrym jsme se na sebe nejdříve podívali ve stylu 'to myslí vážně?' ale potom jsme se usmáli. ,,Dobrá. Bereme" odpověděl jsem za nás oba a Harry jen pokrýval hlavou.Harry's POV
Nemohl jsem být šťastnější. Neříkám že by byl pro mě problém hledat novou práci..konec konců kdo by nechtěl mladého sexy učitele ale všude asi gaye nevezmou a nevím jak by někdo reagoval na to, že chodím s žákem. Ještě by si mysleli že jsem pedofil..
S Louim jsme se na sebe asi dívali moc dlouho jelikož všichni začali dokola skandovat ,,PUSU,PUSU,PUSU!" A dokonce se přidali i Louiho kamarádi. My jsme se jen podívali na učitelku a po jejím lehkém kynutí s malým úsměvem jsem odložil kytaru a pomalu si stoupnul. Lou udělal to samé (až na to odložení kytary samozřejmě) a oba dva jsme došli vedle ohniště tak, že na nás bylo vidět snad ze všech stran. Asi jsme se chtěli pochlubit no. Přitáhl jsem si Louiho blíže za boky a dal si svoje čelo na to jeho. V tom všichni přestali skandovat.
,,Jsi připraven na svůj polibek před celou třídou?"
,,Já vždycky. A ty? Bude to před tvojí spolupracov..." Dříve než to stačil doříct jsem přiložil své rty na ty jeho sladké, jemné a dokonalé polštářky.Všichni začali hvízdat,tleskat a kdoví co ještě ale my se věnovali jen tomu druhému ve dlouhém,sladkém polibku, který jsme nehodlali ukončit. Lou si dal svoje ručky za můj krk čímž si mě přitáhl blíž. A tak jsme tam stáli uprostřed kruhu Louiho spolužáků a jedné učitelky nebo-li mojí třídy a jedné spolupracovnice a dlouze a zamilovaně se líbali.
Už to trvalo asi moc dlouho a Zayn začal být protivný což jsme poznali lehce. ,,No jo. Jen se nesežerte" prohlásil. Pár lidí se uchechtlo a my jsme se od sebe s jemně napuchlými rty odtáhli. Lou byl celý červený jako rajčátko. Moje rajčátko. Ale bylo to strašně roztomilé. Věnovali jsme si úsměv a každý jsme se zase vrátili na svoje místo.
Zase jsem zpíval a hrál na kytaru. Najednou se ale zvedl Niall. ,,Teď nám něco zahraje Lou protože je v tom prostě dobrý akorát si málo věří" Lou po něm jen hodil vystrašený pohled a začal kroutit hlavou. Já jsem se i s kytarou zvedl a došel až k němu. Dřepnul jsem si před něho a přitáhl si ho do menšího polibku. Pak jsem ko začal pusinkovat na krku. I přes to že spolu chodíme jen krátce jsem věděl že to na něj zabere. ,,Neboj se. Určitě to zvládneš Babe" zašeptal jsem a s malou pusinkou pod ouško jsem se odtáhnul. On si ode mě vzal kytaru a já se šel posadit zpátky. Ještě něco pošeptal Niallovi a podle jeho výrazu to bylo něco ve smyslu 'nenavidím tě'. Potom se otočil na Zayna a provděpodobně se ho ptal co má zpívat. Zayn mu pošeptal něco nazpět a poplácal ho po rameni. Lou jen kývl a potom se s lehkým úsměvem podíval na mě. Úsměv jsem mu oplatil ale když začal zpívat tak jsem bradu hledal někde na zemi. MÁ DOKONALÝ HLAS.
I went to Amsterdam without you
And all I could do was think about you
And oh-oh-oh, I should've knownI went to Tokyo to let it go
Drink after drink, but I still felt alone
I should've knownI went to so many places
Looking for you in their faces
I can feel it, oh, I can feel itI'm wastin' my time when it was always you, always you
Chasin' the high, but it was always you, always you
Should've never let you go-oh-oh
Should've never let you go-oh, my baby
Go-oh-oh, oh-oh-ohI went from LAX to Heathrow
Walked through my door, but it felt nothing like home'Cause you're not home
Waiting to wrap your legs around me
And I know you hate to smoke without me
And, oh-oh-oh, now you knowI'm wastin' my time when it was always you, always you
Chasin' the high, but it was always you, always you
Should've never let you go-oh-oh
Should've never let you go-oh, my baby
Go-oh-oh, oh-oh-ohShould've never let you go-oh-oh
Should've never let you go-oh, my baby
Go-oh-oh, oh-oh-ohI went to so many places
Looking for you in their faces
I can feel it, oh, I can feel itWastin' my time when it was always you, always you
I was chasin' the high, but it was always you, always you
Should've never let you go-oh-oh
Should've never let you go-oh, my baby
Go-oh-oh, oh-oh-ohShould've never let you go-oh-oh
Should've never let you go-oh, my baby
Go-oh-oh, oh-oh-ohMy baby
Oh, my babyPo celou dobu co zpíval se mnou držel oční kontakt. Byl dokonalý a sklidil velký potlesk. Jestli tomuhle říká špatný hlas tak ho budu mačkat v objetí dokud neřekne že umí zpívat.
Přibližně za hodinu jsme se odebrali všichni do chatek a jelikož dneska dečka byli unavený a my samozřejmě taky,tak jsme je nechali ať si dělají co chtějí ale ať nevycházejí z chatek. Lou šel zase ke mě a když jsme už dá se říci přiznali že jsme spolu tak jsem mu navrhnul že by mohl být u mě až do konce tábora což s radostí přijal.
Po veliké dávce mazlení a miliardě polibcích jsme se s dalším polibkem na dobrou noc odebrali v objetí spát.
_________________________________
Ahoj:) zase takový delší díl ale řekla bych že je to asi jen kvůli těm textům. Nahoře máte alespoň jednu písničku tak si ji k tomu můžete pustit ale pochybuji že ji ještě někdo nemáte staženou😂(samozřejmě i takoví co ji nemají se najdou tak nic proti).All the love and support M x.
ČTEŠ
My teacher! ✓
FanficLouis žije se svojí milující rodinou v Doncasteru ale do jeho života se připlete mladý a pohledný učitel Harry Styles. Co se stane když Louisovi napíše ožralý neznámý chlap a Louis zjistí že se sním dá dobře bavit? Zamiluje se do svého neznámého? C...