∆³∆

2.1K 95 80
                                    

Loui's POV

Ráno jsem se probudil už asi deset minut před budíkem ale jelikož jsem moc líný tak jsem zůstal ležet v posteli. Jediné co jsem udělal bylo,že jsem si vzal mobil a projížděl Instagram,Facebook a tak dále..vždyť to všichni znáte.

Když mi budík připomněl že bych měl zvednout svůj -podle mě až moc- holčičí zadek a jít se připravit tak jsem se zvedl a namířil si to rovnou do koupelny. Do zrcadla jsem se snažil dívat co nejméně protože určitě vypadám jako zombie. Dal jsem si rychlou sprchu na probuzení a provedl ranní hygienu.

Poté co jsem si oblékl svoje černé džíny a bílé triko jsem se vydal zkontrolovat holky.

Phobe a Daisy už byli dole ale Lottie se ještě rozvalovala v posteli. ,,Lott! Vstávej ty ospalče!" Zavolal jsem a strhl z ní peřinu. Lottie se rychle posadila a koukala na mě jako na blázna. ,,Co tak koukáš za chvíli budeme muset jít do školy a ty jsi ještě v posteli!" zasmál jsem se. ,,Hahaha bratříčku. Strašně vtipný. Jdu se oblíknout tak vypadni" hodila po mě polštář a já se smíchem odcházel. Ale svojí poznámku jsem si neodpustil ,,Taky tě mám rád!" ,,Já tebe ne!" Zasmála se a radši se v pokoji zamkla.

,,Dobré ránko všichni!" Jakmile jsem přišel dolů tak jsem o sobě dal vědět. ,,Dobré ráno Boo" řekla mamka a pohladila mě po vlasech ,,Ahoj LouLou!" Překřikovaly se dvojčata a obě s ke mě rozeběhly. Dříve než ke mě ale stihly přiletět jak torpéda je mamka napomenula ať si jdou sednout a ony poslechly. Přišel jsem k nim,každé jsem dal pusu na líčko a taky si šel sednout. Když jsme dojedly a už se chtěly jít obout tak k nám přilítla Lottie a rychle si vzala jablko z kuchyně. Poté se s jablkem v puse vrátila a když jsme si všichni vzaly batohy,tak jsme vyrazili.

Harry's POV

Už jsem stál před školou zhruba o půl sedmé abych si stihl zařídit kabinet a domluvit se s ředitelem na čase kdy mám hodiny.

Budu učit češtinu,dějepis a případně ještě něco ale hlavně budu třídní druhaků protože jejich třídní jde na mateřskou. Nikdo z nich o tom neví a někdo jen ví že bude nový učitel jinak už nic. Každopádně bude všem v mojí třídě tak 17 takže si myslím že to budou pěkný kvítka.

Taky jsem se dozvěděl že bude něco jako seznamovací tábor. Bude to asi na týden a pojede moje třída a ještě třeťák.

Jako učitel pojedu já jakožto třídní druhaků a ještě jedna učitelka, která vypadá že by mohla být celkem v pohodě. Jmenuje se nějak Šípková nebo tak nějak.

Dnes mám první hodinu hned v osm a budu seznamovat ty rošťáky se školním řádem, který na sto procent nebudou dodržovat. Ale tak co...já dělal to samé.

Jakmile jsem vyšel z kabinetu nasadil jsem svůj výraz ala 'já jsem alfa samec a ty ani necekneš nebo to schytáš' a rozešel se směrem moje třída.

Loui's POV

Už jsem stál před školou a modlil se aby jsem hned první den nic nepodělal. Asi jsem tam stál dlouho protože už přišla i moje partička. ,,Čau kámo!" Řekl Li a šel mě hned obejmout. Po něm následoval Nini a nakonec i Zee. Kluci stále nevědí že jsem gay ale myslím si že něco tuší.

Došli jsme do třídy a automaticky si sedly na 'naše místa' zkrátka si Zayn s Liamem sedli na naší lavici a my s Ninim jsme se posadily jako normální lidi na židle.

Začaly jsme se bavit a když přišlo na téma holky tak jsem se konečně přiznal. Liam a Niall řekly že jsou na tom stejně a Zayn chudák zůstal sám heterák.

Chvíli jsme si povídali a začaly se smát, když Niall vyprávěl svoji trapnou historku. Už jsem se nadechoval že taky něco řeknu..

Ale do třídy přišel ON...

__________________________________
Ahoj:) tak tady máte další kapitolu. Budu zase ráda za názory.

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat