∆¹²∆ - sad end

1.2K 60 18
                                    

Loui's POV

Už je to měsíc! Podělanej měsíc kdy jen čekám až otevře ty svoje krásně zelená očka a já ho budu moci znovu políbit na ty jeho dva růžové polštářky a umačkat v medvědím obětí. Až budu zase moci vidět jeho ďolíčky pokaždé, když se upřímně usměje. Tyhle a mnohem víc věcí už mi chybí celý měsíc. Po škole chodím snad každý den jako mrtvola. Nikdo to nechápal do doby než jsem se opravdu naštval protože se mně všichni ptali co mi je a přes celou chodbu jsem zařval: "Doprdele je to můj přítel! Měsíc už jsem ho nemohl ani obejmout! Tak zkurveně lehká záležitost ale já už ho neobejmul měsíc! A pravděpodobně mi umírá v nemocnici tak asi co mi je!?,, No...potom jsem samozřejmě jako správná slečna utekl na záchod se vybrečet. Asi půl hodiny jsem koukal do zrcadla a nic jsem nevnímal..ani zvonění. Neustále jsem si ho představoval jak stojí vedle mě a do ucha mi šeptá že bude vše dobré..ne. Nikdy to nebude dobré. Doktoři už mě připravují na jeho smrt a mamka také. Dali mi týden na to,aby se probudil jinak ho odpojí protože jim 'zabírá příležitostné volné místo pro pacienty'. Já nemůžu..tohle nejde. Jestli zemře on, tak já taky.

****************************
Neměl jsem tam chodit..proč já vůl tam šel?! Možná kvůli lásce..ale nemuseli mi furt říkat, že už zítra ho odpojí..já to kurva vím!

****************************
Proč Harry? Proč ty? Stekla mi další slza při pohledu na to,jak mu odstraňují všechny přístroje, které ho držely při životě.. poslední dobou spíše při neživém životě. Poté co ho odpojili jsem se shroutil. A nejen v nemocnici. Skoro jsem nejedl. Začal jsem mít psychické problémy a od všech jsem se odřízl. Známky mi šly dolů a já už nechtěl žít. Ne bez něj.
-----------------
A tak je dnes na hřbitově hrob,který nese jména :

Louis William Tomlinson a jeho přítel Harry Edward Styles.

Láska, která oba posilnila ale poté je dohnala až do hrobu. Pro ně doslova láska až za hrob.
___________________________________
Ahoj:) já vím že nejsem nějaký výborný spisovatel špatných konců ale snaha byla..😂 Jedna nejmenovaná kámoška jménem Bára mě pořád nutí psát další kapitoly takže jestli tohle čteš jakože určitě jo tak tě zdravím a díky. Taky bych chtěla poděkovat larrylove297 , která mi píše tak krásné komentáře (těším se na další kapitoly tvých knížek 😉❤️).
No nic..píšu tady toho víc než v samotném příběhu tak se těšte na další kapitolu z druhé knížky a zatím baii!

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat