∆⁵∆

1.9K 93 32
                                    

Harry's POV

Hned jak jsem přišel ze školy mi napsal Nick. Pozval mě do jednoho baru a já jsem to jako správný kamarád ihned přijal.

Nick je můj nejlepší kamarád snad už od narození a taky je to můj bývalý přítel. Měl jsem už asi tři ale s Nickem jsem se i vyspal.

Naše mamky se mezi sebou znají strašně dlouho a věděly že jsme byli spolu. I přes to že jsme se rozešli a ony se nějaký ten pátek úplně nemusely tak už jsou v pohodě a ještě se občas navštíví.

Každopádně teď už sedíme na baru a já už toho mám celkem dost v sobě a Nick si ze mě akorát dělá srandu protože je skoro střízlivý. ,,Počkej Harrýsku musím si nutně odskočit"
,,Dobře Nickie, já tady počkám"

Nick odešel už před nějakou dobou a já jsem pořád čekal. Vyndal jsem si mobil a napsal tam jeho telefonní číslo.

Alespoň to jsem si myslel...

Loui's POV

Otevřel jsem zprávu a vůbec netušil kdo by to mohl být.

Neznámé číslo: Agij Nickiie! Gde jsu? Ut tafy cekeam stjasne dlouhoo.
[Ahoj Nickie! Kde jsi? Už tady čekám strašně dlouho]

Já: Ehem..ahoj? Já nejsem Nick takže vážně netuším kde je ale doporučuji ti jít domů protože jsi očividně pěkně nalitý a já bych rád šel spát

Neznámé číslo: Si mbou vy hsi sel svat?
[Se mnou by jsi šel spát?]

Já: Ne,s tebou bych fakt spát nešel. Ani nevím kdo jsi.

Neznámé číslo: Já jsem Harry a zy?
[Já jsem Harry a ty?]

Harry? To je pěkné jméno. Jmenuje se stejně jako ten učitel. Alespoň nějak si ho můžu 'vynahradit' když už nemůžu mít jeho.

Já: Já ti to nebudu říkat. Jsi strašně opilý a divím se že zvládáš ještě odpovídat

Nějakej Harry: Plosiiim
[Prosiiim]

Já: Řekl jsem ne. Běž domů.

Nějakej Harry: Ahoj, tady Harryho kamarád Nick. Omlouvám se že ti psal a ani nevím kde vzal tvoje číslo. Pravděpodobně ho máme podobné. Kdyby ti ještě psal tak si vypni mobil a ignoruj ho. Jak ho znám tak ho to přestane bavit.

Já: To je v pořádku. Nějak to vyřeším.

Vypl jsem mobil a dalších příchozích zpráv už si nevšímal. Napíšu mu kdyžtak zítra. Je celkem vtipný když je opilý tak mu dám šanci.

Nějakej Harry: Aguj
[Ahoj]

Nějakej Harry: Jdz ru edste?
[Jsi tu ještě?]

Nějakej Harry: Hakooo
[Halooo]

Nějakej Harry: Taj agoj. Phekve se vydbimkej. Dovtou.
[Tak ahoj. Pěkně se vyspinkej. Dobrou]

(Stále Loui's POV)

Ráno jsem se probudil už o půl sedmé kdy mi holky vletěly do pokoje a začaly mi skákat poposteli. Vstal jsem a udělal jsem to co každé ráno. Dnes je čtvrtek 2. září. I když se zatím neučíme tak jsem rád že škola začínala ve středu jinak bych asi usnul při vyučování.

Ještě před odchodem do školy jsem zašel mamce dát tě papír na seznamovací tábor. Rád tam pojedu. Určitě tam bude sranda a zase s klukama něco vyvedeme.

Hned jak mi mamka podepsala papír, šel jsem do školy. Po cestě jsem potkal Nialla ,,Ahoj Lou! Jedeš na té tábor?" ,,Jo jedu,ty hádám taky jinak by jsi se neptal. Nevíš jestli jedou i kluci?" ušklíbl jsem se. ,,Netuším ale vím na sto procent že by si Zayn provokování učitelů nenechal ujít" řekl když už jsme byli kousek od školy.

Vešli jsme do třídy a první co jsme slyšeli bylo, že na nás volali Zayn s Liamem ,,Čau kluci!" oplatily jsme jim pozrav. ,,Už jste potkaly Stylese? Vypadá to na nějakou tu kocovinku" zasmál se Li. ,,Ne ještě ne" odpověděl za nás Niall a já už se jim dál nevěnoval protože jsem šel napsat záhadnému Harrymu ze včerejšího večera...nebo už vlastně skoro rána.

Já: Ahoj Harry! Máš kocovinku?

Nějakej Harry: Em..ahoj. Jo je mi strašně blbě,díky za optání a omlouvám se za včerejšek. Trošku jsem to přepískl.

Já: To je v pohodě. Náhodou byla docela sranda až na to, že jsem psal skoro po slepu když se mi pořád zavíraly oči 😂

Nějakej Harry: Tak to se vážně omlouvám. Už budu muset jít mám práci tak jestli chceš si můžeme napsat potom.

Já: Klidně napiš. Alespoň se nenudím.

Odeslal jsem poslední zprávu a do třídy vešel učitel.

Škola se táhla jako obvykle ale alespoň jsem měl krásný výhled na učitelův zadek.

Krásný zadek...

Harry's POV

Ráno jsem vstal a šíleně mě bolela hlava. Divím se že jsem došel včera domů. Každopádně práce nepočká a já musím s kocovinou do školy. Super..

Ve škole to bylo snad ještě horší. Jediný kdo mi zlepšoval náladu byl můj neznámý ze včerejška. To jediné si pamatuji.

Vešel jsem do třídy a viděl že prdelka je na mobilu. Uličník. Doufám že nebude i při hodině

Moje modlitby byly vyslyšeny a on dával alespoň trochu pozor. Tedy spíš koukal na můj zadek ale nemůžu říci že já se nepodíval když psal on na tabuli.

BOŽE. MŮJ ŽÁK MÁ Ú-ŽAS-NEJ ZADEK.

Škola skončila a já jsem šel jako každý domů. Zapomněl jsem se zmínit že doma nejsem tak úplně sám. Mám totiž štěňátko. Včera jsem si ho byl vyzvednout. Je nehorázně mazlivé a roztomilé jako Louis. Nevím jestli je mazlivý ale roztomilý určitě.

Můj malý prcek po mě hned začal skákat. ,,Pojď Maxi dáme ti najíst co ty na to hm?" Max jen zaštěkal. ,,Beru to jako ano" usmál jsem se.

Večer jsme s Maxem zalehly do postele a šly spát.

Budu pro něj muset sehnat hlídání až pojedu na ten tábor..

___________________________________
Ahoj:) doufám že jste si užily čtení. Těším se na vás zese zítra baii!

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat