∆⁴∆

2K 95 32
                                    

(Stále Loui's POV)

Ale pak do třídy přišel ON...

Vysoký, pohledný, štíhlý, neodolatelný a prostě nepopsatelně krásný učitel.

Skoro jsem omdlel když si přejel celou třídu tím svým 'alfa' pohledem a nejdéle se koukal na mě. Holky si hned začaly šeptat něco o tom že je sexy a že ho nutně potřebujou,nad čímž jsem jen protočil oči a dál se tomu nevěnoval. ,,Dobré ráno třído!" řekl.

O-MŮJ-BOŽE TEN CHRAPLÁK JE DO-KO-NA-.

,,Jmenuji se Harry Styles a jsem váš nový třídní učitel. Budu vás mít na češtinu, dějepis a popřípadě na nějaký předmět kde budu potřeba. Jelikož vás vůbec neznám,budu rád když mi o sobě něco řekněte. Hlavní je pro mě Jméno a jestli chcete tak i příjmení a třeba co vás zajímá,jestli děláte nějaký sport a takové další blbiny co vás napadnou" mluvil dál.

,,Tak začneme tady u první lavice a postupne se mi všichni představíte" Ukázal na první lavici ve které seděla holka kterou jsem ani já neznal a představila se.

Takto to šlo nějakou chvíli ne přišla řada na mě. Postavil jsem se a odříkal svůj už téměř naučený 'proslov' ,,Jmenuji se Louis William Tomlinson a rád hraju fotbal. Trochu zpívám a snažím se kreslit..a..to by bylo..asi vše" učitel pokrýval hlavou a usmál se. Já se radši posadil protože by jsem z toho úsměvu asi omdlel.

Harry's POV

Bože ten malý brunetek byl k sežrání! Když se na konci začervenal tak jsem málem na místě odpadl. Ten musí patřit jen mě! Jestli není gay tak se asi střelím.

Po zbytek hodiny jsem jim četl školní řád a na konci jsem jim už jen rozdal papíry kvůli tomu táboru. Jede se tam chvíli před Vánoci. Až teď jsem si uvědomil že tam bude možná můj brunetek a je dost velká šance že ho lépe poznám. Po této myšlence byl den hned krásnější.

Loui's POV

Nini si asi všiml jak po tom nádherném učiteli celou hodinu koukám a nepustím z něj oči. Potutelně se usmíval a já už jen čekal až mě o přestávce zavalí otázkami typu 'Tak co na něj říkáš?' 'Je to kus co?' a 'Budeš bottom nebo top?' Ano až tak je to hrozné.

Vyšli jsme ze školy a Niall si až teď vzpomněl na svoje otázky. Hned se začal ptát a já se snažil odpovídat a nebo jsem se jen smál.

Domů to máme s Ninim stejným směrem a jsme v podstatě sousedi takže jeho otázky by trvaly celou cestu kdyby jsem ho nezastavil a nezačal se ptát na Liama. Hned se rozzářil jako sluníčko a začal mi vyprávět jak se často o prázdninách vídali a vše možné i nemožné historky.

Celkem zajímavé že toto dělá i Liam když se zeptám na Nialla. Asi se Zeem vymyslíme plán jak je dát dohromady.

Už je večer a já se pomalu chystal spát když mi zapípal mobil. Nejdříve jsem si myslel že je to Li,Nini nebo Zee ale následující zpráva mě ihned vyvedla z omylu...
_______________________________
Ahoj:) tak je tady další kapča. Budu zase ráda za názory, kritiku,otázky, atd. prostě cokoliv. Užijte si den a zatím baii.

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat