∆⁶∆

2K 93 40
                                    

O 3 měsíce později (1.prosince)...

Harry's POV

Konečně prosinec! Sice ten tábor bude horší protože bude zima ale alespoň budu s brunetkem. S tím mým neznámým jsem už taky trošku pokročil. Alespoň už si píšeme normálně a nebavíme se jen o kocovině. Pro Maxe jsem sehnal hlídání - mojí mamku. Mohl jsem ho sice dát Nickovi ale pořád věřím více své mamce než jemu. Promiň Nicku...

Ráno jsem vstával strašně brzy protože už jsem se nemohl dočkat až uvidím brunetka. Vykonal jsem ranní hygienu a v půl osmé už byl na místě srazu. Učitelé tam museli být dříve a děcka by měli dorazit až v osm. Netrpělivě jsem čekal na brunetka a mezitím si psal s neznámým. Říkám mu Will jak sám chtěl.

Já: ahoj Wille! Doufám že jsem tě nevzbudil. Jak se máš?

Will: ahoj nevzbudil neboj. Mám se dobře. Jedu na týden pryč a bude tam jeden strašně sexy učitel takže DO-KO-NA-LOST.

Já: tak ty jsi na učitely jo?

Vím že je gay a on ví to samé o mě takže tahle otázka byla celkem normální. Jen mě trochu zarazilo že jede taky na týden pryč ve stejnou dobu co já a pravděpodobně taky se školou když mluví o učiteli.

Will: Když on je tak nádherný...

Já: au

Will: promiň ale když on má tak nádherné kudrnaté vlasy, mechově zelené pronikavé oči,dokonalou postavu, nádherný ďolíčkový úsměv a to jsme teprve na začátku..takhle bych o něm mohl vyprávět hodiny.

A pak mi to došlo...
Dámy a pánové..můj crush mezi žáky přichází na scénu...

Já: počkej...tohle je tvůj učitel co se ti líbí??

tohle je tvůj učitel co se ti líbí??

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Will: jak to k sakru víš?!

Já: Babe..jmenuješ se celým jménem Louis William Tomlinson?

Will: Ehem..Babe? Ale jinak ano. Asi už vím o co jde.. dobré ráno pane učiteli 😅

Já: ahoj Louisi. Tykej mi prosím. Znám tě takhle už skoro 4 měsíce takže mi nebude vadit když mi v soukromí budeš tykat. A to s tím tvým 'crushem' Babe..to si vyřídíme o samotě z očí do očí. Ale abych tě tolik netrápil tak musím uznat že jsi taky pěknej kus. No nic uvidíme se na srazu. Už tady čekám tak nepřijď pozdě. Měj se Babe :*

Lou:* : dobrá budu tam včas. Snad nějaké to soukromí bude..

Já: bude Babe neboj..to zařídím lehce.

Loui's POV

Tak po poslední zprávě od něj se na ten tábor těším ještě víc.

Už jedu s mamkou v autě a mamky otázky nabírají trochu jiný směr než bych si přál ,,Proč se tam tak těšíš Boo? Je to kvůli tomu že budeš týden bez nás a nebo tam bude někdo pěkný hm?" Celý jsem zrudl. Musel jsem být jako rajče.

,,M-mami nikdo tam n-nebude" vykoktal jsem

,,No jasně, to ti tak věřím. Tak kdo to je ať ti ho můžu schválit"

,,Mami víš..ono to není úplně jednoduchý.."

,,Bože Boo,.."

,,Tady mi můžeš říkat jen Boo..toho Boha si nech až na veřejnost" zasmál jsem se

,,Ty si taky navymýšlíš. A neodbíhej od tématu" sakra. To nezabralo

,,Jak. Se. Jmenuje. TVŮJ pan dokonalý"

,,Harry" vydechl jsem

,,A příjmení?"

,,Styles" řekl jsem potichu ale mamka to slyšela.

,,Boo ale vždyť to je tvůj třídní!" Já to věděl..a teď mi ho zakáže

,,Mami nezakazuj mi ho prosím"

,,Tohle ale nejde.. vždyť je tvůj učitel" Tak bych byl žák s výhodami... proletělo mi hlavou ,,Mami ale já ho miluju!" Hned jak jsem to dořekl jsem zčervenal..ne ovšem zlostí ale studem...řekl jsem svojí mamce že miluji svého učitele..

,,A miluje i on tebe?"

,,Já nevím..psal jsem si s jedním klukem..tedy alespoň jsem si to myslel. Byl to Harry. Můj třídní. A já mu řekl že dnes jedu pryč s učitelem který se mi líbí. Zeptal se mě jestli se jmenuji Louis William Tomlinson protože jsem po něm chtěl aby mi říkal Will. A tak jsem zjistil že je to Harry Styles. Poté mi napsal že si to vyříkáme v soukromí"

,,Dobře, jestli tě bude taky milovat tak budiš ale ať si mě nepřeje jestli ti něco udělá" zasmála se mamka a mě spadl kámen ze srdce.

Už jsme projížděli na místo srazu alias autobusová zastávka kde nás vyzvedne objednaný autobus. Už z dálky jsem viděl jak na mě mávají kluci a Harryho jemný úsměv který mu si přez to jak byl malý vytvořil ty roztomilé ďolíčky. Taky jsem se pousmál a vylezl z auta když mamka zastavila. Z kufru jsem si vzal svojí tašku přes rameno a tašku s jídlem hlavně pro Nialla protože jak ho znám tak mu jídlo co nám budou dávat celý týden stačit nebude.

Zabouchl jsem kufr a rozloučil se s mamkou která hned odjela pryč a já se šel přivítat s klukama. Všichni mě objali a Liam mě ze srandy plesknul přez zadek přičemž si vysloužil nenávistné pohledy od Nialla a Harryho. Liam hned přišel k Niallovi a dal mu omluvou pusu,která se vyvinula v delší líbání. Zayn nad tím vším jen protočil oči a já se uchechtl.

Už jsme všichni seděli v autobuse a mě zapípal mobil.

Hazza:* : Ještě jednou ti šáhne na tvůj dokonalý zadek a přijde o ruku >:(

Já: Neboj,nemyslel to vážně. Vždyť má Nialla:*

Hazza:* : Awh..ty jsi mi poslal pusinku:)) ty víš jak mě uklidnit a to spolu ani nemusíme chodit ale počítej s tím ze si tě někde odchytím až přijedeme a klidně si tě zamknu u sebe aby jsi mi neutekl.

Já: Je mi to jasný:) sice mě poslední část trochu děsí ale dobře no. Každopádně zatím ahoj protože kluci si začínají všímat toho, že jim nevěnuji pozornost:*

Hazza:* : Ahoj Babe:*

Hazz se na mě otočil a věnoval mi úsměv,který jsem mu opatrně oplatil.

,,Hej Tommo vnímáš?" Zatřásl se mnou Zayn když už jsem moc dlouho věnoval pohled těm zeleným nádherným očím.

,,C-co? J-jo samozřejmě"

,,Jasný to si cpi někomu jinýmu. Ptal jsem se jestli nevíš jak dlouho ještě pojedeme"

,,Tak to fakt netuším ale na vysypání to stačí určitě" pousmál jsem se.

,,Fajn tak to dobrou"

,,Dobrou" odpověděl jsem se smíchem.

Vzbudil mě ten krásný sametový hlas.
,,Tak jo děcka,vstáváme už budeme na místě" Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Koukal se na mě a na tváři měl úsměv. Usmál jsem se taky. To jo..ten hlas bych mohl poslouchat každé ráno.

Hned jak jsme vyndali tašky a rozdali si klíče od pokojů - my jsme měli 12 - tak všichni měli do večeře, která byla v 6 volno. Já samozřejmě taky.

Teda to jsem si alespoň myslel...
___________________________________
Ahoj:) zase nová a zatím nejdelší kapitola. Snad se líbí. Užijte si víkend.

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat