∆⁷∆

2K 94 7
                                    

Teda to jsem si alespoň myslel...

,,Louisi? Mohl by jsi jít na chvíli se mnou?" Vešel do naší chatky Harry ,,Jistě" ,,Užij si to Tommo" křikl Liam a já přitočil oči ,,Neprotáčej oči Lou" řekl jakoby naštvaně ,,Jistě,PANE UČITELI" ušklíbl jsem se.

Došly jsme až k němu do chatky a musím říct že to tady má pěkně vybavené. ,,Tak jo Lou. Asi...asi bychom si měli promluvit" ,,Fajn ale asi se mě budeš muset ptát co chceš vědět protože ti toho jinak moc neřeknu" ,,Dobrá..kdy jsi zjistil že jsi gay?" zeptal se mě na první otázku a tak to pokračovalo dále.

,,Tak jo. Poslední otázka. Budeš se mnou chodit Lou?" Podíval jsem se na něj abych poznal jestli to myslí vážně ale když jsem uviděl jeho úsměv tak mi došlo že to ze srandy asi nebylo. Zvedl jsem se a došel až k němu. Když jsem byl u něj tak jsem si ho za týl(zadní část krku/hlavy) a přitáhl do polibku. Harry si mě stáhl k sobě a chvíli jsme se jen tak líbali. ,,Znamená tohle ano?" ,,Říkáš to jako kdyby jsi mě žádal o ruku" uchechtl jsem se
,,A navíc jsem ti před chvílí říkal,že jsi se mi líbil už nějakou dobu takže ano budu s tebou mile rád chodit" oba jsme se usmály a přemístili jsme se do postele, ve které jsme se dlouho mazlili.

,,Pane učiteli!pane učiteli!" Vletěl do chatky Niall. Ovšem jakmile mě uviděl uprostřed polibku s Harrym tak asi zapomněl na věc co chtěl a jen se culil. My jsme se od sebe s Harrym rychle odskočili a podívali se kdo nám překazil mazlení. ,,Nini proboha co tady děláš?" ,,Na to samé bych se mohl zeptat i já tebe" uchechtl se ,,Prosím vás pane Horane pojďte dovnitř a povězte nám co tak důležitého jste potřeboval že ani zaklepat jste nemohl" ,,Ale já klepal akorát vy jste byli mimo svět takže jste to asi nevnímali" ,,Eehm.. dobrá a co jste potřeboval" ,,Jen jsem se chtěl zeptat jestli nevíte kde je Tommo ale jak tak koukám tak už jste ho 'našel' sám" zasmál se ,,Bože Nini nesměj se mi a buď rád že konečně někoho mám a ty mi nemusíš odhazovat nějaké tvé pofiderné kamarády ale hlavně nikomu prosimtě neříkej že jsi nás viděl. Nic nevíš!" ,,Tommo to že neumím matiku neznamená že jsem tak blbej abych vás prásknul" ,,Dobře Nini ale jestli někomu cekneš tak si mě ani nepřej" ,,Tak dobře pánové je 5 a jelikož já ještě neměl svojí dávku mazlení tak vás poprosím pane Horane aby jste šel zase zpátky" ,,Dobře pane učiteli užijte si to" mrkl na mě a já zrudnul. Harry po něm hodil polštář a přitulil se zpátky ke mě.

V šest jsme se zvedli a po pár dalších polibcích jsme se odebrali do jídelny. Ovšem už to pro mě byl zase pan učitel a ne Harry.

Harry's POV

Bože můj já se z něj zblázním. Konečně je můj a já ho můžu držet v náručí. Sice jen v soukromí ale už dříve jsem uvažoval co bych dělal kdyby byl můj a došel jsem k závěru že bych šel prostě učit jinam. Pro Louiho cokoliv.

Už sedíme na večeři a já po něm tajně pokukuji. Směje se nějakým vtipům co mu říkají kluci. Panebože má tak nádherný smích.

V jednu chvíli kdy já jsem se koukal jeho směrem se otočil a jeho studánky se zabodli do mých očí. Už jsem někdy zmiňoval že má nádherné oči? Takové studánky nemůže mít snad nikdo jiný. Jen on. Chvíli jsme se na sebe dívali a pak si toho všiml Niall přičemž drknul do Loua aby nás probral a my na sebe jen tak nečučeli. ,,Jseš v tom až po uši Tommo" zaslechl jsem a musel se pousmát protože jsem na tom úplně stejně.

Po večeři jsme se odebrali do chatek a já šel všechny zkontrolovat. Do chatky číslo 12 jsem šel až naposledy. Tušil jsem že už o nás kluci budou vědět protože jsem věděl že Niall chodí s Liamem a Zayn je jeho nejlepší kamarád takže jim to určitě řekne.

Vešel jsem dovnitř a všichni poslušně leželi v postelích i když s mobilama v ruce ,,Večerka kluci!" Zavolal jsem a opřel se o rám dveří. Lou se na mě podíval,usmál se a já mu úsměv opětoval. Došel jsem až k němu a vyměnil si s ním pár polibků. Vážně mi bylo úplně ukradený že se na nás koukají kluci. Sjel jsem mu rukou z pasu na zadek a pořádně ho zmáčknul. On mi potichu vyzdychl do rtů a já se pousmál. ,,Přijď prosím potom ke mě až oni usnou. Budu čekat. Vypůjčím si tě jako méďu na mazlení" usmál jsem se na něj a on zčervenal a přikývl. Když jsem odcházel tak jsem slyšel Nialla ,,jaký prasárny ti říkal že jsi rudý jak rajče" nad tím jsem se jen krátce zasmál a šel do mojí chatky která nese číslo 28.

Někdy okolo deváté hodiny se ve dveřích objevil Lou jen v kalhotách. Musel jsem si skousnout ret a poplácal jsem na místo vedle sebe. Usmál se a hned jak si lehnul se ke mě přitulil. Rychle jsem ještě zamknul aby se nestalo to stejné jako minule a po několika polibcích a provokacích jsme ve společném objetí usnuli.
_________________________________
Ahoj:) doufám že se kapitola líbila a přeji hezký zbytek dne.

All the love and support M x.

My teacher! ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat