Postavy-
Ema- 17-cti létá dívka, co má ráda romantické knihy a filmy.
Noah- 18-cti letý kluk, co má rád... no vy víte coŠla jsem do školy, jako každý den, ale dnes jsem nestíhala, ale jako vůbec, naštěstí mě máma vzala autem, takže jsem byla ve škole v 7:55. A tak jsem se snažila přijít, aspoň na hodinu, před zvoněním, ale narazila jsem do někoho. A slyším "Příště dávej pozor!". Rychle jsem se zvedla, popadla sešity a šla do třídy.
U oběda jsem začala přemýšlet o tom, jak řekl "PŘÍŠTĚ dávej pozor!", zajímalo by mě, jestli nějaké příště bude, protože normálně chodím do školy včas a to tu moc lidí nebývá. Ale tak třeba ho uvidím po škole.
A tak jsem teda čekala před školou na mamku, ale nikde jsem ho neviděla. Celý večer jsem přemyšlela, jestli ho ještě někdy uvidím, vždyť ani nevím jeho jméno, nebo do jaké třídy chodí. Chodí vůbec do naší školy? Já nevím.
Další den jsem šla do školy a viděla jsem ho znovu, a tak jsem za ním přišla a omluvila jsem se mu "Promiň, že jsem do tebe včera vrazila, byla jsem hrozně ve stresu a nestíhala jsem.". Jeho odpověď byla dosti stručná "V pohodě." řekl, pak jsem slyšela, jak nějaký jeho kamarád říká "Noahu jdeš už?" A já si tu dobu řekla "Noahu? Počkat..."