Ale on měl jen nůž, a ti policajti měli zbraně.
Když mu říkali, že ho zabijou, tak vytáhl zbraň. To už mi přišlo, že jde do tuhého. Namířil na ně a vystřelil. Tu dobu jsem věděla, že nás zabije. Bude po nás a nedopadne to dobře.
Ale potom jsem uslyšela zásahovku. Atmosféra houstla, a já si, už myslela, že je po mně. Bratr nás všechny přivázal k židlím a utekl. Potom přijela policie, ptali se nás, jestli jsme v pohodě. Jo určitě jsem v pohodě, když se mně a moje rodiče snažil zabít můj nevlastní bratr. odvedli nás do obýváku, kde se nás zeptali, jak přesně vypadá, a jestli máme, nějáké fotky. Mamka ho začala popisovat " Má hnědé vlasy, hnědé oči, asi 180cm, je hubený.", jo myslím si že zapomněla na to, že je to hajzl, který znásilnil svou nevlastní sestru.
Policie poděkovala a jela ho hledat. Mezi tím přijela Bella s Noahem, a začeli se mně ptát, jestli jsem v pohodě. Noah o tom znásilnění věděl, ale Bella ne, takže jsem jí to musela říct. Se slzami v očích jsem jí to řekla. Potom mně objala a řekla, že jí je to líto.
Zeptala jsem se mámy, jestli u nás může Bella s Noahem přespat, jako psychická podpora, a ona řekla, že jo. Takže jsem se šli koukat na film, a povídali jsme si. Cítila jsem se o dost lépe, také jsem, už pomalu zapomněla na toho hajzla. Ale nemohla jsem usnout s pomyslením, že se tu bavíme, ale ten hajzl je furt někde venku, sice nevíme, kde, ale víme, že někde je.