Nakonec se přidal, tu dobu jsme byli celkem na mol, takže jsem pomalu, ani nevěděla, co říkám. Bylo do celá ujetý, ale divný. Celkově jsem měla divný pocit, vždyť jsem se vyspala s bratrem, jako nebyl vlastní, ale stejně. Ale zároveň jsem se vyspala s Noahem.
Chvilku jsme tam leželi v posteli, a jen se smáli. Ani nevím, proč jsme se smáli, ale byla to zábava, teda než tam někdo přišel, a tak jsme šli dolu. Už tam nebylo tolik lidí, ale pak jsem ucítila nějakou ruku na mém rameni, tak jsem se otočila a byla to Bella. Odtáhla mě pryč a zeptala se, kde jsem byla. Nevěděla jsem co mám říct, protože nemůžu jí říct pravdu, to by bylo divný. "Potřebovala jsem si na chvilku odpočinku." Odpověděla jsem, ale stejně mi to přišlo, že ví, že lžu, ale stejně jsem dál hrála, že jsem jen odpočívala.
Už se blížila druhá hodina ráno, a tak jsme jeli domu. Když jsem se s Noahem loučila, tak mě přitáhl blíž a zašeptal mi do ucha "Dnešek bych si klidně někdy zopakoval.", jen jsem se na něj usmála a šla.
Když jsme přijeli domu tak ke mě přišel bratr a pohladil mě po tváři a řekl to stejné co Noah. Popravdě mě to trochu zděsilo, ale dobře. Přece jenom, není to můj vlastní bratr. Ale proč bych to s ním dělala, když se mi víc líbí Noah?