Potom už jsem jen slyšela rány a bouchání do stolu, docela jsem se bála, protože jsem moc nevěděla, co se stalo. Třeba to někam zveřejnil. A tak jsem se rozhodla jít za bráchou a zeptat se ho, ale nic moc mi neřekl, jen mě seřval, že tam lezu, tak jsem ho nechala být.
Další den jsem přišla do školy a slyšela jsem, jak se z chodby u skříněk ozývalo "Bitka, bitka!", tak jsem se tam šla podívat, a byl tam Noah a můj bratr. Snažila jsem se toho nevšímat, ale nešlo to, tak jsem šla blíž, a jak mě viděli, tak se přestali prát. "Můžete mi vysvětlit, co jste to sakra dělali?" Zeptala jsem se, ale na blbou otázku blbá odpověď "No co myslíš? Prali jsme se." odpověděl brácha, "No to jsem viděla, ale můžete mi říct proč?" samozřejmě jsem věděla proč, ale zajímalo mě co odpoví, "No, tak tebe někdo natočí, jak máš s někým trojku a ptáš se proč?" odpověděl brácha, ale popravdě jeho odpověď nedávala moc smysl, takže jsem se rozhodla, že bude lepší, když půjdu do třídy.
Když jsem přišla do třídy, viděla jsem tam Bellu, a tak jsem se rozhodla si k ní sednout. Začaly jsme si povídat, a ona se mě zeptala, co mám s Noahem. "Jak jako co mám s Noahem? Jsme jen kamarádi" Odpověděla jsem, ale měla jsem pocit, že něco tuší. Zazvonilo a nám začala chemie, kterou jsem nikdy neměla ráda. Nic zajímavého se nedělo, až do té doby, než přišla zástupkyně ředitelky, mi oznámit, že mě shání ředitel.