Nahrávka

486 10 0
                                    


Bylo sobotní ráno a já se dozvěděla, že Noah měl v tom pokoji kamery! Co mám teď dělat? Co když to někam pošle? Co když to uvidí celá škola? No... asi budu muset doufat, že to nikam nedá, nebo bych za ním mohla jít a říct mu ať to vymaže.


Rozhodla jsem se, že už to Belle nemůžu tajit, a prostě jí to řeknu. "Bello... musím ti něco říct." spustila jsem " No víš jak jsme byly na té párty?" "No vím." odpověděla. Ale já jsem to prostě říct nechtěla, takže jsem se snažila vymyslet, co nakonec řeknu "No tak to triko, co jsi měla, bylo fakt pěkný." ty vole, co jsem to řekla!? No...aspoň lepší, než krutá pravda.


Takže jsem musela jít za Noahem, protože to musí hned smazat! Co kdyby se to někam dostalo. Ale trochu jsem se styděla, přece jenom, tam byl vedle kamarádů, takže jsem za ním přišla a zeptala jsem se ho jestli by nemohl na chvilku, že je to osobní.

E: "Vím, že jsi v tom pokoji měl kameru!"

N: "Jakou kameru? o čem to mluvíš?"

E: "V tom červeném pokoji jsi měl kameru, takže tě laskavě žádám, aby jsi ten záznam smazal."

N: "Dobře, dobře smažu to."
V tu dobu jsem byla ráda, že to smaže a nikam se to nedostane.


Ale večer, si tak sedím na posteli a koukám na Netflix, když v tom slyším bratra řvát na někoho do mobilu "Jak jako natáčel!? Děláš si ze mě prdel!? Okamžitě to vymaž!", a v tu dobu jsem si uvědomila, že jde o to video.

Call me daddy 😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat