part 6

367 30 0
                                    

က်ီရန္ သူ႔ညီမအုတ္ဂူေရွ႕မွာထိုင္ၿပီးစိတ္ထဲမွာေတာ့
"ယီေလးေရ ညီမေလးေတာင္ အကိုတို႔ကို ေစာၿပီးစြန္႔ခြာသြားတာ ၅နစ္ရွိၿပီ.... အခုဆိုေကာင္းမြန္တဲ့ဘဝတခုမွာ ေနသားက်ေပ်ာ္ရႊင္ေနမယ္လို႔ ေကာယံုၾကည္တယ္..
ညီမေလးရဲ႕ ခ်စ္သူကို အခုခ်ိန္ထိ  ညီမေလးအတြက္ ေၾကကြဲခံစားေနရတာကို ညီမေလးလဲျမင္ခ်င္မွာမဟုတ္ဘူးမလား...
သူ႔အတြက္ သူ႔အေပၚ ခ်စ္ခင္နားလည္ၾကင္နာနိင္မယ့္ လူေကာင္းတဦးနဲ႔ဆံုေတြ႕ဖို႔ ညီမေလးကိုယ္တိုင္လဲ ျဖစ္ေစခ်င္မွာပါ...ေစာင့္ေရွာက္ေပးလိုက္ေနာ္ ညီမေလး "

ဂုေဝ စိတ္ထဲမွာေတာ့
"ယီေလး ကိုကို႔ကို ခြဲသြားတာ ၅နစ္ရွိၿပီေနာ္...
ဟိုမွာအဆင္ေျပတယ္မလား... တရက္မွေမ့မရဘူး ယီေလးရယ္...ကိုကို ယီေလးအတြက္ ႏွင္းဆီဖန္ဘူးေလးပဲယူလာတယ္ ..ယီေလးႀကိဳက္တဲ့ ခ်ယ္ရီေတြက ဒီအခ်ိန္မရွိေသးလို႔ေလ ... ခ်ယ္ရီေတြပြင့္ရင္ ကိုကိုထပ္လာပို႔မယ္ေနာ္... ခ်ယ္ရီက ကိုယ္တို႔၂ေယာက္အတြက္ အခ်စ္ပန္းပြင့္ေလးေနာ္...
ကိုကို႔ဆီကဖန္ဘူးနဲ႔ပန္းကိုမလိုခ်င္လို႔ အနံမရွိတဲ့ခ်ယ္ရီပန္းေလးကို ႀကိဳက္ေပးတဲ့ကိုကို႔ရဲ႕ ယီေလး..."

လြန္ခဲ့ေသာ ၇နစ္
ဂုေဝတို႔သူငယ္ခ်င္းေတြ လူေတြအသက္ကိုကယ္တင္ေစာင့္ေရွာက္ေပးလို႔ရတဲ့ ဆရာဝန္ဘြဲ႕ယူတဲ့ေန႔ ...
ဇီယီတေယာက္ ႏွင္းဆီပန္းစည္း၂စည္းနဲ႔ လူေကာင္ကေသးေတာ့ပန္းစည္းပဲျမင္ရတယ္ ...
အကို၂ေယာက္ဘြဲ႕ယူၿပီးလို႔အျပင္မွာဓာတ္ပံုရိုက္ဖို႔ေစာင့္ေနတယ္...
ဂုေဝနဲ႔က်ီရန္တို႔ ခန္းမကထြက္လာေတာ့ ဂုေဝကအိမ္သာဝင္ေနတာနဲ႔ က်ီရန္က သူ႔ညီမရွိရာကိုအရင္လာလိုက္သည္
ZY - ေကာ ဂုဏ္ယူပါတယ္ ... ဆရာဝန္ႀကီးျဖစ္ၿပီေပါ့ ...ဟုဆိုကာ ႏွင္းဆီပန္းစည္းအနီေရာင္ကိုသူ႔အကိုက်ီရန္လက္ထဲထည့္ေပးလိုက္တယ္
ZiY- ဆရာဝန္မႀကီးေသးပါဘူး ...ဆရာဝန္ေပါက္ပဲရွိပါေသးတယ္...
ZY - 😄😄😄
ဂုေဝေကာေရာ....
ZiY- ဟိုမွာ...လာၿပီ
ZY - ဂုေဝေကာ ...ေရာ့...ေကာအတြက္ ...ဂုဏ္ယူပါတယ္ ဆိုၿပီး ျဖဴလႊေနတဲ့ႏွင္းဆီပန္းစည္းႀကီး လက္ထဲထည့္အေပး
ဂုေဝတေယာက္ ...ဟတ္ခ်ိဳး....ဟတ္ခ်ိဳး...
ႏွာေတြခ်ည္ၿပီးမ်က္ရည္ေတြက်လာကာ...အသက္ရူၾကပ္ၿပီး သတိပါလစ္သြားေတာ့ ....က်ီရန္တို႔ေမာင္ႏွမ ၂ေယာက္လဲစိုးရိမ္ၿပီး...ေဆးရံုပို႔လိုက္ရတယ္

BORN THE LOVE AGAIN (Completed)Where stories live. Discover now