They Miss You

1.1K 16 12
                                    

Camelia- If Camelia misses you, then just be braced for lots of hugs, kisses, whatever the hell she does when she sees you again. She feels empty while you're gone.

Cameron- When Cameron misses you, he meditates to get his mind off of you.

Delta- When he misses you, he does his school work (or work). Not like he wasn't going to in the first place, but he gets right on it when your gone. 

Edgar- He doesn't really miss you. Ever. But partly because he never really lets you run free. If anything, he gets tired of you.

EOS- EOS ALWAYS MISSES YOU. When he does miss you, he cleans the house, cooks you food, and sits and waits for you to get home like a dog.

Eve- Eve gets sappy when he sees you again. He tells you about how he thought you left him and how he missed you. He has no shame.

Jasper- Like Edgar, he doesn't ever miss you because he never lets you go. He also get tired of you.

Jude- He will spam you. He will call you so much till your phone loses power and he will text you until your phone breaks. If you answer however, he will never let you hang up or put the phone down.

Kay- He would just feel a little down, but he would eventually just ignore his feelings. If you asked if he missed you, expect a cold no for an answer.

Kai- When you get back, cuddles for eternity.

Lambda- She will literally hang on you like a mother fucking monkey when she sees you again.

Miles- He acts somewhat normal. Once you get back, he will be the exact same asshole.

Rasby- Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs. Hugs.

Riley- He would constantly be anxious. When you get back, he would bluff on how he didn't miss you.

Sean- He is exactly like Edgar and Jasper...

Caesar- Like Sean.

Samuel- He never stops talking once he sees you again..



I PUBLISHED. OMG THANK YOU FOR 1.6k+ READS. OMFGGGGGGGGGG. OVER HALF WAY TO OUT NEW GOAL!!THANK YOU GUYS SO MUCHHHHHHHH! Also, thank you for understanding an being patient. 

KV VA Boyfriend/Girlfriend/NB Scenarios and One ShotsWhere stories live. Discover now