Karanlık gökyüzünü buldu|bölüm 1

4.6K 340 439
                                    

Öncelikle hoş geldiniz
Yeni kurguma
Uyarı!

"Uyan gece hadi okula gitme zamanı" annesinin söylediği şeye gözleri kapalı bir şekilde cevap verdi.

"Ya anne biraz daha uyuyayım lütfen daha zamanım var" gözlerini açtığında geç kaldığını anladı.

"Ya anne şimdi mi uyandiriyorsun beni ??"

Battaniyeyi kaldırdığında üzerini değişmediğini geceden kalma olduğunu anlamıştı, yataktan fırlayıp lavaboya gitti.

"Kızım sen uyanmıyorsun ki, napalim alarmı da kapatmışsın mızmızlanıyorsun şimdi hadi acele et, kahvaltı hazır."

Dişlerini fırçalamayı unutmadan yaptı ardından yüzünü yıkayıp lavabodan çıktı.

"Ya anne ne kahvaltısı bilmiyor musun ben sabahları kahvaltı etmem."

Annesi gözlerini devirdi derin bir nefes verdi.

Gece annesinin yanına geldi ardından yanaklarını sıktı eliyle ardından gülümsedi.

"Bak bak çattı yine sultanım kaşlarını hadi ben kaçtım anne"

Masadan küçük peynir dilimi ağzına attığı gibi koşarak evden çıktı.

Üzerini yokladı herşeyi almışmı diye ardından eve geri döndü.

Kapı açıktı ve bir kaç ses duydu..

"Ben artık boşanmak istiyorum başkası var hayatında kızımızın daha haberi olmasın ben söylene kadar."

Gece duyduklarının şokunu atlatmaya çalışıyordu. Annesi görmeden oradan uzaklaşmıştı.

Düşüncelere dalmıştı kafasının içinde ki, düşünceler yaralamaya başlamıştı, kime gidecekti, kime anlatacaktı, kime anlatacaktı.

"Aşk yokmuydu ? Annem babamı seviyordu ya hani, ya babam ? O annemi seviyordu, peki ya ben ? Benim duygularım canımın yanacağı düşüncesi peki ? Bunca yıl sonra nasıl biterdi."

Düşüncelerinde kaybolmayı bırakamıyordu, birisine ihtiyaçi vardı, birisi ona bunu atlatması için yanında olması gerekiyordu.

Telefonu açtı, boş boş ekrana bakıyordu.

Bir post gördü yıllardır gidemediği uygulamaya ara vermişti ama yine dönmek zorunda kaldı ve geri geldi.

keskinyaralar_:  aktif var mıdır konuşmak için ?

Bir bildirim geldi bakmayacaktı ama bildirimde ki, isim onun yıllardır izlediği birisiydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mesafe İncisi |18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin