Sa koh ka kaluar? Plot 108 vite qe nuk thahet loti i nenes. 108 vite qe zemra qendron e ndar n copa. Kaq shum koh qe nuk degjon gjuhen qe te mesoi te flasesh. Dhe kur ri, pa pritmas degjon zera. Po nga vijn keta zera? Kush jan keta njerez jasht kufirit qe flasin shqip? Po ater kur flasim nje gjuhe pse jemi te percare? Pse nje vend qe nuk e ndau as feja dhe as lufta, ia doli ta ndante ligji? Sepse aty ku dashuria shuhet, aty lind urrejtja. Dhe me beso urrejtja mes llojeve vdes, por urrejtja mes te njejtit lloj mbetet .Ehhhh sa u mbushen lumenjt me gjak shqiptari qe clirim kerkonin. Por kur e mendon, te pakten ateher ishim te pushtuar por ishim bashk. E vall si ndihesh kur nje gjak si joti nuk esht pjes e vendit tend? Kur iku u largua. Por prit, se me i pabes esht shqiptari qe thot sjam shqiptar, e me e bukura esht qe ishte kjo shqipe qe e mesoi te flas. Me ato shktonjat e arit qe nga A-ja der te Zh-ja. E megjithate kufijt si zinxhira e prangosen shqiponjen dykrenore. Edhe sot qan shqiponja kur shikon se si percahen shqip folesit. Edhe sot qan zemra e nenes qe mbetet arberesh diku matane detit. Por mos u merzit, se era do e largoje shihun, dhe me te vertet shqiponja do clirohet, do ngrihet ne qiell.
Sepse ne fund shqiponja do flase , dhe do flase shqip.Matane= ne anen tjeter te
YOU ARE READING
Kur bien Kembanat(Proza Poetike)
Short StoryHello, i am gonna tell you a story. The end.