[Zawgyi]
ပိတုဂူမွ ရတနာသိုက္ 💎
အပိုင္း (၁၇)ေစာမုဂိုဏ္းရဲ႕ တုႏႈိင္းမဲ့ ဓားသိုင္းပညာရွင္ မဟူရာဓားသြား....
ဆန္ဟြန္း ေတြးဆထားသလို ဒယ္ေဆာင္းက ဝန္ခံလိုက္သည္ေၾကာင့္ မဆီမဆိုင္ပင္ သူ႔အစား စိတ္ပူပန္သြားရေသးဧ။္။
သတိလစ္ေနေလတဲ့ မိစာၦပ်ိဳလက္သစ္တစ္ဦးျဖစ္သူ ဆြန္းရီဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကို ေပြ႕ဖက္ထားတဲ့ ဂ်ီယုံးဧ။္မ်က္ဝန္းတစ္စုံက မီးဝင္းဝင္းေတာက္ပလ်က္ျဖင့္။
အေျခအေနေတြက ႐ုတ္တရက္တင္းမာခက္ထန္သြားသည့္အတြက္ ဆန္ဟြန္းက သူတို႔ၾကားမွာ မားမားမတ္မတ္ရပ္တန႔္လိုက္ရင္း...
" ဂ်ီယုံး... ငါတို႔အခုခ်ိန္မွာ ဘုံရန္သူျဖစ္တဲ့ ေႁမြမိစာၦကိုပဲ အဓိက အာ႐ုံစိုက္ၾကရေအာင္... ေနာက္မွ က်န္တာေျဖရွင္းၾကတာေပါ့..."
မိုးနဂါးဆန္ဟြန္းဧ။္ ေဖ်ာ့ေတ့ေတ့ေလသံက အရင္နဲ႔မတူ ၾကားဝင္ဖ်န္ေျဖေနမွန္း ဂ်ီယုံးက ရိပ္စားမိသျဖင့္ ေတာက္တစ္ခ်က္ က်ယ္က်ယ္ေခါက္ကာ...
" ေအး မင္းမ်က္ႏွာကို ေထာက္ထားၿပီး ဒီကိစၥကို ခဏေမ့ထားလိုက္မယ္..."
ထိုစဥ္ ဆြန္းရီက အတြင္းအားေဖာက္ျပန္ေနေသာအေျခအေနမွ သူ႔အလိုလိုေကာင္းမြန္လာၿပီးလွ်င္ သတိျပန္လည္လာသည္ေၾကာင့္ ဂ်ီယုံးမွာ ပူပန္မႈတစ္ဝက္၊ ဝမ္းသာမႈတစ္ဝက္ျဖင့္...
" ဆြန္းရီ သက္သာရဲ႕လား... ကိုယ့္ကို မွတ္မိေသးရဲ႕လား "
အနီေရာင္လဲ့ေနေသာ ဆြန္းရီရဲ႕ မ်က္ဝန္းအေရာင္က တျဖည္းျဖည္း မ်က္ဆံအနက္သို႔ ေျပာင္းလဲသြားေခ်ကာ အသိစိတ္ျပန္ဝင္လာသူပမာ။
" အကိုေလးဂ်ီယုံး ... ကြၽန္ေတာ့္ဘာျဖစ္သြားတာလဲဟင္..."
" ေတာ္ေသးတာေပါ့ ကိုယ့္ကိုမွတ္မိေသးလို႔ေပါ့..."
ဟိုနဂါးေကာင္က မႀကီးမငယ္နဲ႔ ထေအာ္ေလသျဖင့္ ဒယ္ေဆာင္းနဲ႔ ဆန္ဟြန္းပင္ ႐ုတ္တရက္မို႔ ထိတ္လန႔္သြားရေလသည္။ ကဲသဲျပေနတဲ့ မီးနဂါးကို ေဘးကေန ရပ္ၾကည့္မေနႏိုင္ေတာ့ပဲ...
" ဆြန္းရီ မင္းမိဘေတြက ဘယ္သူေတြလဲ မွတ္မိလား..."
ျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္ မ်က္ႏွာပိုင္ရွင္ ဆြန္းရီက သူ႔မ်က္ေတာင္ေလးေတြကို ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္ေနေလၿပီးမွ...
YOU ARE READING
ပိတုဂူမှ ရတနာသိုက် (Zawgyi+Unicode)
FanfictionAuthor လေးဦးက တစ်ပိုင်းကို တစ်ယောက် တလှည့်စီ ရေးထားတာမို့ အားပေးကြပါဦးနော် 😘 #Nyongtory #Todae #Bigbang