Bolum 8: Ozur Dilerim

342 14 0
                                    

"Emel?"

Yuzumu cevirmemle

Sasirmam bir oldu.

Yanimda Gediz vardi. Onceden bana bakmasi icin olmadik hareketler yapardim ama yine bakmazdi.

Simdi ise onu istemedigim, dusunmedigim bir anda karsima cikiyordu.

Bundan sonra boyle yapacagim o zaman. Istedigim bir sey icin cok caba sarf etmeyecegim.

Oluruna birak!

Cok uzgundum. Onun yaninda artik heyecanin adindan bile gecmiyordu kalbim. Giray yuzunden!

"Evet?" Yuzumu elimle siliyordum. Bana pecete uzatti. Hicbir sey demeden aldim.

"Guzel gozukuyorsun. Yerin burasi degil. Iceri gir."

Ona baktigimda sigarasini eline almis, yanima oturmustu. Bıkkın bir hali vardi. O da cok şik gorunuyordu.

"Burada oldugunu bilmiyordum."

Cevap bile vermedim.

"Sahi kimle geldin?"

Uff o kadar aglamistim ki kendimi yorgun hissediyordum. Agzimi acmak bile istemiyordum.

"Tamam. Bana kizginsin. Ama en azindan cevap ver."

Sanane!

"Tabi ki Giray'la!" dedi.

Yuzumu ona cevirmistim. Nasil tabiki?

"Giray? Nerden cikardin bunu?" dedim kaslarimi kaldirarak.

"Onunla gelmedin mi?"

"Evet de nerden bildin?"

"Cunku... Tahmin ettim." Umursamayan bir tavirla etrafina bakiyordu. Ama iyice meraklanmistim. Sadece bizi bir defa gormustu. O da Sinem'in dogum gununde.

"Soyler misin Gediz?"

"Tamam ama Giray hakkinda soyleyeceklerimi birine bahsetmek yok. Bunu sadece dikkat etmen icin soyluyorum."

"Vaay! Gediz dikkat etmem icin soyluyormus."

Bunu soyledigime sonradan pisman olmustum nedense.

"Anlatmami istiyor musun? Yoksa kaale bile almayacak misin?"

"Tabi ki de anlatacaksin!" Sert bir dille soylemistim. Giray'dan bulasti herhalde. Elini yanaginin ustune koyarak:

"Biz Giray ile kardes gibi yakindik. O bu Sarmasik ailesinin uvey ogludur. Kimseye ailesi gibi davranmamistir. Ama ben haric.

Aslinda o yeryuzunde gorebilecegin en centilmen erkegiydi. Bu yuzden etrafindaki arkadaslari onu kullanmaya baslamisti. Tabi ben ona boyle davranmiyordum. Zaten cogunluk arkadaslari kiz idi. Pesinden ayrilmazlardi. Kiskaniyordum dogrusu." Guluyordu.

"Ama simdi? Senin yuzune bile bakmiyor ki. Sanki arkadas degilsiniz." Cok meraklanmistim.

"Her sey benim yuzunden oldu zaten. Onun arkadasligini hak etmiyorum." Birden sustu. Dudaklarini isiriyordu. Merak etmeseydim bu halini uzunca seyredebilirdim belki.

"Kim ile sevgili oldugun belli zaten. Peki ne yaptin?"

"Baslatma simdi Sinem'den. Beni dinle. Bana hoslandigim bir kizi ayarlamasini istedim. O da ayarlamak icin konusuyordu. Sonra tamam o is dedi. Bir baktim kiz bana Giray'dan hoslandigini soyledi. Bende cok sinirlendim. Her seyi yiktim, kirdim. Okulda cok iyiydi dersler falan. Yetenekliydi. Parasi da vardi. Kiskandim onu. Öc almak istedim. Bu yuzden kiz kardesiyle sevgili olup onu aldattim. Gozleri onunde. Cok sacmaydi biliyorum."

DegisimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin