Part 1..

1.2K 83 55
                                    

>Enjoy reading guys✨QwQ

K aku un tak taulah kalau ii cite ni best ke tak..Tapi aku harap sangat korang enjoy.Kalini aku nak buat sad chap pula..So enjoy(nak berapa kali aku suh enjoy😌)oh pasal tajuk dia maafkanlah hamba tidak bersalah ini sbb aku tak tau nak letak tajuk pasal apa so aku letaklah part 1 HAHAHAHHA..

"HAHAHAHAHHA wait bagi aku mencerna apa yang kau nak cakap tadi tu. K aku tak leh bren dho HAHAHAHHAHAHAH"..

Kedengaran suara ketawa yang kuat bergema d seluruh cafeteria tu..Ali hanya roll eyes memandang rudy dan jet yang ketawa berdekah-dekah lepas dia bagitau apa tujuan dia datang ke situ..

~•flashback•~

Ali:Yow!!Rudy,jet,chris,datang ke cafeteria tempat kita selalu lepak tu sekarang!!

Rudy,Jet:Kena-

Ali:Now!!Jangan banyak tanya..

Rudy,jet:Okok

Chris:Wei ali sorry..Aku kena bawa yana gi klinik dulu.Dia demam pulak..

Ali:Okay.Yang lain on kan?Dah go go laju!!

Rudy,jet:Tak pandai saba ah dia ni ish..

Ali:Cau!

Skip at cafeteria~

Jet:Hah kenapa kau tergesa-gesa nak jumpa kitorang ni??

Ali:Jap biar aku minum dulu..

Rudy:Kang aku ketuk kepala dia,menangis pulak budak ni..

Ali:Heheh senarnye aku just nak larikan diri daripada alicia-

Rudy:Kau dah gile ke ali!!Astaghfirullah ni kalau alicia tau ni mmg,masuk ICU kau!!

Jet:Ye dho!!Kau pehal wei?!!Takde ii aku bagitau roza!!

Rudy:Jangan ii kau ada skandal!!Hahh ali!!

Ali:Korang dua ni an!Aku belum habis cakap kot!

Rudy:Larh..Dah kau yang cakap nak lari dari alicia an!

Jet:Hello sayang!

Ali:Eit sewel ke kau ni nak call roza!!Meh aku habiskan ayat aku dulu.

Jet  meletak phone nya di atas meja lalu merenung tajam ali.Rudy jangan tanyalah!Awal ii dia dah merenung mata ali dalam ii untuk mendengar cerita selanjutnya..

Ali:Camni..Semalam masa kul 12.00 tengah malam,tiba ii pulak dia mengidam pisang goreng!Masalahnya,darimana aku nak cari pisang goreng..Dah ah tengah malam,mana ada kedai buka wei!!Pastu dia taknak cakap ngan aku selagi aku tak belikan dia pisang goreng!Logik ke wei pisang jual tengah malam😭😭pstu baru je tadi dia suruh aku masakkan dia ikan lemak masak cili api!!Tu ah aku suruh korang datang cepat ke sini!Aku taknak dia minta bukan ii pula lepasni..

•~flashback end•~

So camtulah cite diee..so korang dah faham sekarang?😂

Fall in love M.A.T.A 2(complete)Where stories live. Discover now