K sumpah aku tak tau apa yang aku tulis ni,best ke tak tu terpulang pada korang ah nak nilai aku punya cite ni.Kalau ada typo ke tolonglah sangat ii abaikan.Semua orang tak pernah lepas dari typo,right?hmm lagi kalau ada yg hambar ke,korang fahamlah otak aku ni dh camni 0..😂😂K enjoy reading🌼✨aku amek sikit dari idea dia ni nuralya577 tq
"Assalamualaikum!".Kedengaran dua suara memberi salam di hadapan rumah rudyman.
Rudy:Siapa pulak datang pagi ii buta ni..
Rudy melangkah malas ke arah pintu..
Rudy:Owh korang rupanya..Kenapa?
Terpacul muka ali dan alicia di muka pintu sambil tersengih-sengih.
Ali:Alaa takde ah.Kitorang just nak lawat ii korang je.Korang buat apa?
Rudy:Aku ingat apalah tadi.Meh masuk ii..
Alilicia:Assalamualaikum,kitorang masuk eh..Iman:Awak siapa tu?Oh ali ngan alicia rupanya.Jap saya buat air eh.
Alicia:Eh takpe ah iman.Kitorang baru jr isi perut sebelum ke sini tadi.
Iman:Alaa biarlah.Lagipun,tak sopan lak en kalau tak jamu tetamu.Jap eh..
Mereka hanya membiarkan iman.Rezeki jangan ditolak en..Rudy:Korang memang dari rumah ke tadi?
Ali:Haah..Tapi singgah jap ah gi beli buah-eh awak lupa pulak buah yang kita beli tadi kat bonet kereta tu..
Alicia:Owh ye pulak en.Jap saya ambik eh..Alicia pun pergi keluar lalu menuju ke kereta alphard milik ali.Dia mengambil sebungkus plastik lalu masuk semula ke dalam rumah..
Alicia:Ha nah rudy.Kami ada beli ni untuk korang.Fresh ii agi au
Rudy:Larhh susah ii korang je.Seketika kemudian,Iman pun datang sambil menatang dulang berisi air sirap.
Iman:Hah jemput minum ali,alicia.
Alilicia:Thanks iman.Susah ii jer..
Iman tersenyum.Tiba ii bahunya dirangkul.Terkejut dia.Dia menoleh ke arah rudy yang selamba badak mencium pipi nya.Dia hanya tersenyum kelat memandang alilicia yang dah ketawa kecil melihat mereka.Secara senyap ii dia mencubit pinggang rudy.Ambik kau.Menggatal lagi depan orang an😌Ali:Gatal ek kau rudy depan kitorang cover lah siket..
Rudy:Ada aku kesah?
Alicia:Dah ah.Kitorang datang sini sebab nak bagitau something ni.
Iman:Apa tu alicia?
Alicia:Kitorang nak honeymoon!
Rudyman hanya menayang muka 'oh'.Perlu ke nak bagitau😂
Rudy:Err jadi?
Ali:Aku nak tanya korang ah.Korang tak pergi bercuti gak ke?
Rudy:Hujung minggu ni ah.Tapi kitorang diam ii je🌚
Alicia:HAHAHA katne tu?
Rudy:Eh mana boleh bagitau..Kalau bagitau,tak secret ah
Alicia:Elehh mesti kau bawa iman kat tempat special punya an?
Rudy:Of course ah..Korang lak kemana?
Ali:Pun rahsia.
Iman:Owh yang lain dah tau ke?
Alicia:Belum agi.Kitorang plan lepas datang rumah korang baru kitorang bagitau yang lain.
Iman:Owh..Biarlah suruh dorang datang ke sini en?Boleh makan sekali semua
Alicia:Owh ngam iman.Jap aku call dorang eh.Hah awak call lah yang lelaki..
Ali:Wokey..Jet:Assalamualaikum!
Chris:Wuuu yo!
Bulat:Wei chris.Bagi salam dho.Chris:Ngeh..
Riyana:Assalamualaikum!Kitorang dah sampai!!
Rose:Oh my gosh,beb!Long time no see!
Mika:Roza!!Uwu makin lama makin cantik tho!
Roza:Aih kau lagi ah.Since dh pakai tudung,nampak berseri je muka tu..
Rudy:Heloo dah habis dah rancangan jejak kasih korang?
Rudy,iman,ali dan alicia yang berada di depan pintu mengangkat kening.Lucu jugak.Sampai ada yang menangis.Pehal😂😂Tau rindu,tapi cover sikitlah wei😂Roza:Erkk Hehhe korang sihat?
Alilicia,rudyman:Alhamdulillah sihat.
Iman:Meh masuk.Rehat ii,minum ii..
Jet:Alright..Jom sayang.
Roza menjeling.Yang lain hampir nak ketawa,tapi nampak pandangan maut Roza auto tak jadi HAHAHA.
YOU ARE READING
Fall in love M.A.T.A 2(complete)
Teen FictionSambungan daripada cerita Fall in love(M.A.T.A) Enjoy reading <3 Aku tak tau kalau best tapi silakan lah vote and tekan button 'read' au Start:17 jun 2020📌💗 End:1 may 2021 maybe will be in editing but idk when , I will announce it soon so stay tun...