Arhhh before that aku nak bgtau korg yg dorg ni dah f5 so faham fahamlah ye.Ok continue
Moon:Wah cantik nya eiffel tower tu.Mcm mimpi dalam reality.Tak sangka impian aku akan jadi kenyataan.Haih untung aku..
Iman:Baik betul ketua teras nak spend kita semua ni.Dengan hotel pun ditaja sepenuhnya oleh mereka.
Mika:Ok guys kita baru sampai kat sini.Belum check in hotel lagi so jom kita pergi naik teksi tu pergi hotel yg dh di bgtau oleh mentor.
Mereka nampak dua buah teksi di seberang jalan lalu menumpangnya.
Skip...
Mereka tiba di sebuah bangunan yg sangat besar yg bertanda *Hotel Barrier Le Fouquet's*
Kawasan yg luas sesuai dengan keinginan mereka.Mereka terus pergi ke kaunter.Mereka dapat bilik tingkat 4,bersebelahan.Mereka segera menaiki lif yg disediakan lalu menekan butang 4.
Skip...
Mereka tergamam melihat suasana dalam bilik yg mereka dapat.Sangat cantik dilengkapi dengan pemandangan yg betul ii sebelah menara eiffel.
Satu bilik empat orang.Dorang ikut dorm masing ii.
(Bilik lelaki)
Ali:Arhh sukanya aku bilik ni.Dengan katil besar lagi.Ingatkan aku bila balik akademi nanti ucap terima kasih ngan ketua teras.
Jet:Hekeleh nak ucap terima kasih konon.Kau jumpa depan ii pun segan ii.
Ali:Alaa apalah sangat ucap terima kasih tu.Daripada tak ucap.Nanti dilabel kita tak appreciate ketua teras.Kau nak?
Chris:Dan jatuhkan reputasi aku?Ofc taknak.
Rudy masih lagi termenung tepi tingkap.Dia terpegun dengan keindahan eiffel tower depan mata.Tiba ii bahunya di tepuk.
Jet:Kau nape wei termenung je aku tengok.Teringatkan iman eh...
Rudy:Ish kau ni.Takdelah aku tengah tengok eiffel tower ni.Cantik sngt.
Jet:Tapi mesti dalam hati kau ada lagi cantik en.
Rudy bingung.
Rudy:Siapa??
Jet roll eyes sambil tepuk dahi.Apa bengap sangat ejen inviso ni.
Jet:So iman tak cantiklah?
Rudy:Eh ofc lah dia cantik.Sape kat dia tak cantik..Dialah aku rasa mcm bidadari jatuh dari syurga.
Jet:Dah mula dah...*dalam hati*
Jet:Baguslah kau bahagia.Kalau dulu asyik marah je.Salah sikit marah.Baran je kau dulu.
Rudy:Kau nak aku tumbuk kau ke?Menyedap je mulut panggil aku baran.
Jet:Hah habis tu apa?Tak baran ke?
Rudy terdiam..Deep woah.Nasib jet belum ceramah.Hahaha.(Bilik perempuan)
Kruh kruh(Bunyi dengkur jngn kecam aku bunyi dia tak sama)😂😂😂
Kelihatan 2 orang gadis sedang tidur.Satu ejen tekno satu lagi ejen kombat.Siapa lagi shikin dan mika lah.Dorg penat sangat kot.Shikin penat sebab dia tahan mual dari tadi.Mika aku tak tau sebab apa.Minju sedang mendengar di earphone nya.Rose dia tengah mandi..Tiba ii minju terdengar bunyi deringan telefon di sebelah shikin.Dia mendekati telefon shikin.Tertera nama 'My prince💙💚'.
Minju:Shikin bangun shikin.
Shikin menggeliat.
Shikin:Haih napa minju huargh(mamai)
Minju:Ish awak ni haikal call.
Serta merta shikin bangun dari perbaringannya lalu merampas telefonnya di tangan minju.Minju tertolak ke belakang.'Haih dia ni.Laju je'.Terus dia pergi semula ke katilnya mendengar lagu.Shikin terus menjawab panggilan haikal."Assalamualaikum,hai haikal".
"Waalaikumussalam.Lambatnya angkat".
"Heheh sorry tadi pergi tandas"
Minju melaung dari katilnya,"Tipu haikal tadi dia tidur".
"Syut kau diam".Minju hanya buat muka derk.
"Siapa tu?".
"Owh hahah langau..Aduh*kepalanya dibaling bantal oleh minju*.
"Eh napa tu shikin.Ok ke?"
YOU ARE READING
Fall in love M.A.T.A 2(complete)
Fiksi RemajaSambungan daripada cerita Fall in love(M.A.T.A) Enjoy reading <3 Aku tak tau kalau best tapi silakan lah vote and tekan button 'read' au Start:17 jun 2020📌💗 End:1 may 2021 maybe will be in editing but idk when , I will announce it soon so stay tun...