̶̶̶̶  «̶ ̶̶̶ ̶ «̶ ̶̶̶  CHAPTER 17  ̶ ̶ ̶»̶ ̶̶̶ ̶ »̶ ̶̶̶  

260 10 5
                                    

✧∘₊✧──────✧₊∘───※ ·❆· ※───∘₊✧──────✧₊∘✧

Raven was sound asleep in bed, cuddling what he thought was a pillow next to him. Still half-asleep, he sniffed and noticed a pleasant smell, then absentmindedly put his foot on the person next to him.

The man next to him growled in discomfort as Raven's foot landed on his manhood. Startled, Raven woke up and was shocked by what he saw.

"What are you doing here!?" he exclaimed in shock and anger, kicking the person beside him.

The man groaned and got up. Raven covered her eyes, but there was a gap in her fingers.

"Like the view? Ah, why did I even ask when you were moaning so loudly last night?" he said with a smirk before walking to the cabinet to get dressed.

It was then that Raven realized he was in a different room. He remembered everything that had happened between him and Allen the previous night.

Yes, it was true. The flirtatious Raven with a demure face had slept with Allen. He hadn't recognized Allen as the man he and Crest had approached the previous night, probably because they had a lot to drink.

He quickly got dressed and left without saying goodbye to Allen. He felt embarrassed about leaving the House of Diamond, as he was being watched closely, especially since he had come from the captain's room.

Moreover, he felt foolish because he could teleport. He swiftly went to the room of the two cousins. Without saying a word, he entered, and was shocked when he saw a crest next to Silver and only a blanket was covering their bodies.

He was surprised because he remembered that Silver was not Allen's companion last night, as Crest told him. Also, his cousin Ivy was not there.

After a while, someone came in, and it was Ivy; he immediately approached and nudged her.

"Gaga ka! Saan ka galing bakit ngayon ka lang? Sino kasama mo? Bakit bigla kang nawala kagabi!" sunod sunod na putak nito sa babae.

"Ouch!, Hey! May nakilala kasi ako kagabi sa bar, may lahing Arabo, at ang sarap, hmmm."Kagat labing sagot niya at umungol pa sa dulo ng sagot niya sa pinsan.

"Bitch! Bakit hindi ka nagpaalam? atsaka sino yun?" tanong niya ulit. Akala mo galit pero ang totoo inunahan lang niya ang pinsan sa mga tanong sapagkat maging siya ay nagising sa ibang kwarto.

"Roshan Yael dela Merced ang pangalan niya, sis, at-" hindi na natapos si Ivy sa pagsasalita nang sumingit si Crest.

"Wow, sino sa tingin mo ang matino? Nawala agad kayo ni Allen sa bar kagabi!" Pinutol niya ang sasabihin ni Ivy.

Lumingon naman ang dalawa kay Crest at nakitang gising na sila ni Silver. Dahan-dahang umalis ang huli dahil mukhang mainit ang usapan ng magpinsan, at ayaw niyang masali.

Nilingon ni Ivy si Raven, at tinawanan din nito ang pinsan.

"Tingnan mo, nawala ka rin pala," sigaw niya at binatukan ito.

"Whatever! Ang importante nag-enjoy kami at tapos na kami," malandi niyang sabi na ikinatawa nila.

"Oh Shit! I need to get something at the office today! Bye, I'll see you both later," paalam niya sa dalawa at dali-daling pumunta sa kanyang kwarto para maghanda.

Dahil sa kalokohan, muntik na niyang makalimutan na may meeting pala sila, at ngayon ay magbibigay siya ng report tungkol sa kaguluhan noong Novice Taika Clash.

Sa pangalawang pagkakataon, nakalimutan ni Raven na mag-teleport kaagad patungo sa opisina; sa halip, tumakbo siya.

Hingal na hingal siyang nakarating sa harap ng pintuan ng opisina ng headmistress. Mabilis niyang binuksan iyon nang makabawi siya ng lakas.

Tale of Outcast: Fallen GiantsWhere stories live. Discover now