Rozdział 17

199 17 35
                                    

-Co???!

-Jestem zazdrosna...

-Szczęściaż...

Powiedziały kolejno Wolfie, Arla i Beleza.
______________________________________

Kolejny dzień, dom klasowy, główne pomieszczenie, główne ciało.

-Dyrektor kazał się wszystkim zebrać pod głównym budynkiem, ma coś do ogłoszenia z okazji Dnia Lochu.

Powiedziała Pilro.

-Co to Dzień Lochu?

-To dzień kiedy wszystkie szkoły w mieście mogą wejść do Lochu, Loch do którego dana szkoła może wejść zależy od kościoła Straży Broni.

-Co to Loch? I co to Straż Broni?

-Loch to miejsce pełne potworów i w którym są najróżniejsze skarby.

Powiedziała Beleza zamiast Pilro.

-Jak powiedziała, ale ominęła kilka szczegółów Lochy dzielą się na cztery poziomy. Początkujących gdzie potwory są słabe, ale i nagrody są niskiej jakości. Przeciętne są tam potwory i skarby średniej jakości. Boskie w których są naprawdę niebezpieczne potwory, a nagrody są wspaniałe, ponoć stwożyli te Lochy bogowie. Ostatnią kategorią Lochów są tak zwane Lochy Koszmaru gdzie potwory i skarby są wręcz jakości nieziemskie. Także jest szansa i częstotliwość rzadszych i cenniejszych przedmiotów. Im niżej się zejdzie tym wyższej jakości można znaleść przedmioty, zato rzadziej można znaleść przedmioty.

-Rozumiem, a Straż Broni?

-Kościół Straży Broni to instytucja religijna opierającą swoje założenia na tym, by służyć paną i panią Legendarnych Bronii oraz na swych przedstawicieli duchownych i rycerskich nakładają klątwę która uniemożliwia im atakowania Legendarnych Broni, a jeśli się tego dopuszczą umrą rozerwani od środka przez wybuch energi magicznej, którą wlewa się podczas nakładania klątwy, co prawda owa klątwa znika, gdy sami zaczynają być panami lub paniami legendarnych broni ale to żadkość.

-Czyli oni służą Legendarnym Bronią, a jeśli się sprzeciwią umierają?

-Tak.

-To dosyć głupie...

-Zgadzam się z tobą, ale już taki los sobie wybrali.

-Czyli ostatecznie ich wszystkich czeka śmierć że starości lub umrą w walce, albo sami wydadzą na siebie wyrok...

-Tak.

-Choćmy dowiedzieć się do jakiego Lochu otrzymaliśmy dostęp w tym roku.


***

Gdy doszliśmy przed główny budynek zauważyłem, że dużo osób się zebrało.

Wśród nich byli ludzie ubrani w najróżniejsze szaty tego co pamiętam każdy kolor znaczy co innego na biało są uzdrowiciele, na czarno magowie bojowi, na czerwono magowie polegający na tworzeniu żywiołów przy pomocy magii. Uczniowie nie noszą szat, gdyż je otrzymują dopiero osoby które zdadzą, oczywiście nie wszyscy magowie noszą je, bo nie mają takiego obowiązku.

Dyrektor nagle zaczął swe przemówienie, a obok niego stała Tris:

-Wczoraj u nas w szkole była Lady Naya Pani Darkhope wraz z rycerzami kościoła Straży Broni, by ocenić do jakiego Lochu się nadaje nasza szkoła i według niej z powodu jednego z pośród nas, ucznia naszej szkoły, który jest magiem elementarnym i ją pokonał otrzymaliśmy przyzwolenie na wejście do Lochu Koszmaru o nazwie Abyss Chaos.

Od Słabego do Potęgi.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz