Keyifli Okumalar 💙
🙈🙉🙊
Bölüm 8
Deniz'den...
Uyandığımda odadan çıkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Hafif çıkmaya başlayan kahve sakallarımı elimle sıvazladım.
Islak elime macun şeklinde olan tıraş köpüğünü sıktım ve ıslak yüzüme yayarak köpürttüm. Naneli koku burnuma doluştu. Ellerimi yıkayıp jileti aldım ve sakalları kestim.
Odama geri dönüp kıyafetimi değiştirdim. Üzerime sweatshirt geçirip altıma da kotumu giydim ve çantamı toplayıp mutfağa geçtim. Ekmeğin ortasını bıçakla bölüp arasına dilimlediğim kaşarları koydum.
Tost makinesine koyup kızarmasını beklerken kahvemi yaptım. İkisi de hazır olduğunda sandalyeyi çekip kahvaltımı yaptım.
Evin içi son 2 yıldır olduğu gibi sessizdi. Yalçın'ın gelebildiği nadir zamanlarda gürültü olurdu ama ben bunu gürültü olarak algılamazdım mutlu olurdum.
Dudaklarıma hakim olan gülümseme ile portmantoya ilerleyip ayakkabılarımı aldım ve giydim. Çantamı da sırtladıktan sonra kapımı kilitleyip merdivenlerden aheste aheste indim. Apartmandan çıktım.
Kapının önündeki arabaya atlayıp okulun yolunu tuttum. Bugün Derin ile buluşacaktık. Sırıttım. Bu sıralar çok sık oluyordu. Okula gelince arabayı park edip yan koltuktan çantamı ve aldım ve indim.
Kapıyı kilitleyip ikişer üçer merdivenleri çıktım. Kata çıkıp dersliğe girdim. Boş bulduğum yere çökerek Derin'e mesaj attım. Numarasını öğrenci işlerinden almıştım.
🙈
~Deniz&Derin~
|Çevrim içi|
Derin, ben Deniz.
|Derin çevrim içi||Yazıyor...|
Deniz? Numaramı nereden buldun?
Boşver şimdi onu. Derslerin kaçta bitiyor?
Derslerim 11.50'de bitecek.
Tamamdır. Benimkiler 14.50'de bitiyor. Seni yurdun orada üç gibi arabada bekleyeceğim.
Tamam görüşmek üzere.
Görüşeceğiz.
|Derin çevrim dışı||Çevrim dışı|
🙈
Telefonumu kapatıp derslerime girdim. Erken bırakan hoca sayesinde arabaya atlayıp eve gittim hazırlanmak amacıyla. Gelir gelmez kendimi duşa atıp kısaca temizlendim.
Üzerime kısa kollu beyaz bir tişört giyip üzerine düz buz mavisi bir gömlek geçirdim. Altıma da siyah bir kot giydiğimde hazırdım.
Cüzdanımı ve telefonumu arka cebime koydum. Ev ve araba anahtarımı da ön ceplerime sıkıştırdım. Saate baktığımda üçe geldiğini görünce portmantoya gidip beyaz ayakkabıları da ayağıma giydim ve çıktım. Hemen evin kapısını kilitledim.
Sabah aheste aheste indiğim basamakları şimdi hem sırıtırken hem de koşar adımla iniyordum. Son basamağa geldiğimde yukarı çıkan Şule'ye çarpmamak için omuzlarından tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saklambaç
Fiksi RemajaSaklambaç İngiltere'den İstanbul'a gelen bir kız, özel bir üniversite ve İstanbullu bir oğlan. Bu üçlü belli ki pek çok şeyi barındıracak içinde. Arkadaşlıklar, aşklar ve büyük sırlar olan bir macera... Gizli geçitlerden geçtik, kilitli kapılar açtı...