Evsiz, 13

9.9K 812 845
                                    

Merhaba! 4 Ocak'a kadar bölüm yok dedim ama bazı ısrarlara dayanamayarak 🙃 Bu bölümü yazıp hızlıca bitirmeye çalıştım. Umarım sevebileceğiniz bir bölüm olur.

Ben bu kitabı yazmaya başladığımda yorum, beğeni kaygım yoktu çünkü sevdiğim bir şeyi yapıyordum. Başkaları için değil, kendim için yapıyordum.

Hala beğeni kaygım yok, bunun için sınır getirmeyi hiç düşünmedim. Aslında beğeniden çok sizin yorumlarınızı görmeyi daha çok istiyorum. Geçenki bölüm için sadece üç, dört farklı kişiden mesaj almıştım.

Diyorum hiç mi heyecanlı bir kısım yok, hiç mi hoşlarına giden, tepki verecekleri bir kısım yok? Üzüldüğüm nokta bu. Tek beklentim gerçekten bu.

Tepki vermeniz.

Tabi zorlamıyorum sizi, siz tepki vermeseniz bile ben yazmaya devam etmek istiyorum bu kitabı zaten. Finali yapmak istiyorum. Tepki vermeniz ve beğenildiğini, sevildiğini hissetmek bana motivasyon veren şey. Şey dersiniz belki, 20-25 kişi beğeniyor zaten... Ama inanın o kadar beğeni yerine kısacık da olsa bir mesajı görmek çok daha güzel. Belki bir şeyler yazmaya başlarsanız anlarsınız demek istediğimi.

Çok garip bir hismiş bu ya... Böyle bir şeyi cidden yazmak istemezdim, ricadan çok dilenmek gibi hissettiriyor. Canımı sıkıyor. Sadece... Yani... Devran Sırma'yı öptü ve iki üç kişi dışında tepki gösteren birisi olmadı. Garip geliyor. Umarım anlıyorsunuzdur. O bölüm benim için çok özeldi, Sezen Aksu dinleyerek yazdığım bir bölümdü. Diğer bölümlere yaptığınız veya yapmadığınız yorumlar için hiçbir derdim, sıkıntım yok. 12. bölümün böyle kalması üzdü sadece. Kalbim kırıldı biraz, çok anlamsız biliyorum. Alınganlık yapıyorum sanırım, bilmiyorum. Ben de kendimi anlayamıyorum bazen.

Bu yazdıklarımdan sonra Prenses sakın delirmeee, yeterince yorum atıyorsun zaten güzelim. <3

Ay daha fazla içinizi baymadan bölüme geçmek istiyorum. İyi okumalaaar :) <3

Bölüm Şarkısı:
Oğuz Kahveci - Bu Akşam Gitmesen

Bölüm Şarkısı:Oğuz Kahveci - Bu Akşam Gitmesen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM.

Kıyılarının vurgunuydum ben onun.

13

Dudakları dudaklarımda, kirpikleri kirpiklerimde, nefesi nefeslerimde, göğsü göğsümde.

Devran, beni öptü.

Devran, beni öptü.

Devran, beni öptü.

Dudaklarımın üstünde dudaklarının baskısı, sıcacık. Yakıyordu kalbimi. Yakıyordu ciğerimi. Yakıyordu tüm benliğimi.

Gözlerim bile kapanmadı yaşadığım istiladan.

İstilaydı bu, savaştı, yayılmaydı, hüküm sürmekti.

EVSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin