12. Bölüm: Havada Korku Var

1.5K 144 234
                                    

Siz başlamadan önce uyarımı yapayım. Karmaşık bir bölüm. Dikkatli  okuyun ve hiçbir yeri atlamayın.

İyi okumalar..♡

Saatler geçti ve artık odadan çıkmaya karar verdim. Hatırladığım kadarıyla bulmacayı düşünmüştüm bunca saat. Bir kaç teori üretmiştim fakat emin olmadığım da çok şey vardı.

Uzandığım büyük yataktan kalktım , odanın kapısını açıp çekinmeden kulübenin koridorunda yürümeye başladım.

Geçen sefer ki gibi değildi. Artık ilk şok atlatılmıştı , Taehyung'un adamları etrafta dolanıyorlardı. Kaçma şansı önüme bir kez altın tepsiyle sunulmuştu fakat ben elimin tersiyle itmiştim. Sadece öğrenmek istediğimdendi yaptıklarımın hepsi .

Taehyung'un adamları beni engellemediler ve önlerinden geçip gitmeme izin verdiler. Sonunda Taehyung'un olduğu çalışma odasına ulaştığımda içeriye göz gezdirdim.

Hacker olan hoseok , Taehyung ve ismini bilmediğim ama daha önce de gördüğüm gri saçlı adamdan başka kimse yoktu burada.

"Ben bu bulmacadan hiçbir bok anlamıyorum! Bu devil.or.angel denen piç bizimle sadece dalga geçiyor Taehyung. Uğraşmaya değmez." Gri saçlı adam eline tutuşturulan bulmacayı bir kenara fırlattı sinirle.

Henüz beni fark eden olmamıştı. Taehyung tam cevap verecekken odanın içine doğru adım attım ve lafa daldım, "Hayır, bunu yazan kim bilmiyorum ama kesinlikle bir şeyler anlatıyor." Gri saçlı adamın yere fırlattığı kağıdı elime aldım. Onlara söylemek istiyordum bulduklarımı.

Bakışlar ilk konuştuğumdan beri üzerimdeydi. Normalde bu durumdan çok rahatsız olacak bir kızdım fakat şimdi umrumda değildi , beni dinlemelerini istiyordum çünkü.

Yazılar önümdeydi ve defalarca yazılanı okuyup anlamadığım bir kaç şeye anlam kazandırmaya çalışıyordum.

"Öfkeliyim , oyun oynamak eğlenceli.
Karanlık oda , kırmızı kan.
Dolu şişe, kırık cam.
Uyandır beni. Bana beni uyandırmak istediğini söyle.
Sessizliğin beni sinirlendiriyor.
Gözyaşı , ter.
Korkak olma . Elin kırmızıya boyandı.
Sessizlik , acı çığlıklar.
Bulutlar koyulaştı. Havada korku var.
Siyah şerit , beyaz yazı.
Video kaseti saklıyor sırlarımızı.
Duy beni , gör beni.
Büyük ağaçlar, kuru toprak.
Ay ışığı vurur gölgeye.
Masum çocuklar artık masum değiller.
Kaç.
Artık çok geç.
-devil"

Okudum ve yine okudum , kim yazmış bilmiyordum fakat dikkatimi çeken bazı şeyler olmuştu.

"Benim dikkatimi çeken birkaç sey var. Size mantıklı gelir mi bilmiyorum." Cevap vermediler , anlatmamı bekliyorlardı.

İşaret parmağımı kağıdın üzerine yerleştirip bazı yerleri gösterdim. Gösterdiğim yerlerden çıkardığım anlamlarıda anlatmaya başladım ,

"Bulmacaya ilk olarak öfkeli olduğunu söylerek başlıyor. Geçmişten birisi olabilir bu kişi. Yapılan veya yapılmayan her neyse hoşuna gitmemiş olmalıydı. Öfkeli ve çok zeki birisi."

"Ardından bir odadan bahsediyor.' Karanlık bir oda'. 'Kırmızı kan.' 'Dolu şişe' ve 'kırık cam.' Bunlar tek başına bakıldığında anlamsız duruyor ama yine bir yerlerden bahsediyor gibi gözüküyor. Yani bu söylenenler bir yerde olan şeyler . 'Karanlık oda' diyor. Belki de karanlık odanın içindeydi tüm bunlar."

Love Over | TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin