Maggie's POV.
Ik zie hem mij verbaasd aankijken. Ik krabbel snel overeind en ik begin weer te rennen. Ik zoek de uitgang in dit enorme kasteel. Maar ik kan hem niet vinden. Normaal heb ik ook altijd problemen met de uitgang te vinden. Maar ik blijf door rennen. Als ik zie dat ik weer in dezelfde gang zit waar mijn kamer is luister ik aan de deur of er iemand is. Ik glip naar binnen en ik doe mijn rode mantel om. Hij staat best goed met mijn rode jurk. Voordat ik de gang op ga, doe ik mijn capuchon op. Ik begin weer te rennen. En ja hoor, ik ben weer verdwaald. Maar ik blijf rennen. Iemand grijpt me bij mijn middel vast. Het is Peter. Hij slaat zijn armen stevig om me heen, zodat ik niet kan ontsnappen. Ik leg mijn handen en hoofd op zijn borst. Ik ga weer huilen. Ik zak in elkaar. Hij tilt me op en draagt me naar mijn kamer. Hij legt me op mijn bed en slaat zijn armen om mij heen. Hij begint me te troosten.
Peter's POV.
Maggie ligt huilend in mijn armen. Ik maak me enorm veel zorgen. Ik ga overeind zitten. "Wat is er met je?" vraag ik. "I-ik ben een tijdje geleden gaan rijden e-en," stotterd ze. Ze begint weer te huilen. "Ik sprong van Lady af om bloemen te plukken. Toen werd ik van achter vastgegrepen. E-en ik werd v-verkracht," zegt ze. Ik schrik me kapot. Ik wordt woedend. Ik trek haar ruw tegen me aan. Niemand komt aan mijn koningin. Ik hou van haar. Hij gaat hier voor boeten.
Maggie's POV.
Ik lig tegen Peter aan. Ik kijk naar boven en ik zie tranen over zijn wangen lopen. Maar hij is ook heel, heel erg boos. Nog erger dan woedend. "Wie is het. Ik vermoord hem," zegt hij. "I-ik w-weet h-het n-niet," stotterd ze. "Wit haar als sneeuw. Hij was ijskoud. Net alsof hij dood was. Zijn gezicht was net ijs," zeg ik. Ik draai mijn hoofd weg. "Ik wil er niet meer aan denken," zeg ik. "Het spijt me." Hij pakt mijn kin vast en draait mijn hoofd naar hem toe. "Ik hou van jou. Je kon hier niks aandoen. Hij zal boeten voor wat hij jou heeft aangedaan," zegt hij. Hij zoent me. Caspian komt binnen. "Denk je dat hij Susan of Lucy ook iets aandoet?" vraagt Peter. Ik haal mijn schouders op. Ik ben zo moe. "We zetten extra bewakers bij hun deuren. Ik ga bij Maggie slapen," zegt Peter. "Ik ga wel Susan slapen," zegt Caspian. Ik doe moeite om mijn ogen open te houden. Peter doet mijn mantel af. "Maggie gaat zo slapen," zegt Peter. "Wie zegt dat," zeg ik. "Je bent hartstikke moe," zegt Peter. "Klopt," zeg ik. Caspian loopt weg. Ik ga naar mijn inloopkast. Ik trek mijn nachtjapon aan. Hij is helemaal wit en heeft gouden vormpjes rond de opening aan de bovenkant. Ik doe mijn haar in een schuine vlecht. Ik loop naar het bed. Peter tilt me van achteren op. Hij legt me op het bed en slaat zijn armen om me heen. "Ik hou van je," fluistert hij in mijn oor. Ik val snel inslaap. Ik schaam me maar ik hou van hem. Maar de nachtmerries blijven wel.
JE LEEST
The chronicles of Narnia: The dark prince
FanfictionDit is een vervolg op The chronicles of Narnia: Prince Caspian. Maggie, Peter, Susan, Edmund en Lucy mogen in Narnia blijven omdat Susan en Caspian verliefd zijn. Alles lijkt rustig maar Maggie wordt na een tijdje verkacht. Niemand weet wie het ged...