Ogólnie uznajmy, że już znacie się ileś tam i jesteście przyjaciómi. Jest to taki bonus świąteczny dla was.
~Katie
U ciebie. Jego mamy nie miało być cały dzień w domu, więc nie miałabyś serca by nie wziąć te dwie słodkie krewetki pod swój dach. Cała kolacja minęła wam w rodzinnej atmosferze.
Stety lub niestety osobno. Chłopak odrzucił twoją propozycję pobytu u ciebie na święta. Jego argumentem było to, że nie chce być dla ciebie i twojej rodziny ciężarem.
Osobno. Poprostu chłopakowi się nie chciało i powiedział ci to wprost. Było tobie trochę smutno, ale Tsuki to Tsuki. Go nie zmienisz.
U niego. Jak można się domyśleć, nie była to taka typowa tradycjna wieczerza z barszczykiem i opłatkiem. U twego przyjaciela był to dzień jak co dzień, funkcjonował tak, jakby wcale nie istniało takie coś jak Boże Narodzenie. Kozume uświadomił sobie, że są świata dopiero gdy w grze zobaczył zniżkę świąteczną.
U ciebie. Ledwo udało się go namówić, ale koniec końców udało się. Odbiło się to wam obydwu na dobre. On poznał twoją rodzinkę, a ty dowiedziałaś się o nim trochę więcej.
***
Hejka. Bardzo przepraszam, że nie dałam tego innego rozdziały, ale wzięłam się za korektowanie mojej zaśmieconej i zapomianej pierwszej książki ,,Story my life witch...".
Chciałabym wam życzyć przede wszytkim zdrowych i pogodnych świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie je razem z rodziną, ponieważ są osoby, które nie mają rodziny i muszą każdą Wigilijną wieczerzę spędzać samotnie. Trzymajcie się tam!~Katie
CZYTASZ
Idź I Nie Wracaj, Czyli Haikyuu Scenariusze
FanfictionWOLNO PISANE (okładka moja) Cóż, Haikyuu scenariusze