[T.I] - Twoje Imię
[T.N] - Twoje Nazwisko
[K.W] - Kolor Włosów
[Z.P] - Znienawidzony Przedmiot
rozdział sprawdzony, so welcome <33Piłka łączy ludzi
Było lato. Niby dla każdego dzień jak co dzień, ale nie dla Ciebie. Kochałaś lato, ponieważ mogłaś wtedy poświęcić cały wolny Boży dzień na swoją największą pasję- siatkówkę. Twoim największym marzeniem było zostać rozgrywającym, ale twój wzrost niestety Ci na to nie pozwalał. Trenowałaś więc tylko wyłącznie, dlatego że kochasz siatkówkę nad wszystko i jest dla Ciebie najważniejsza, oczywiście ważniejsza jest twoja rodzina. Gdy przemierzałaś drogę z piłką w ręce, zamyśliłaś się tak bardzo, że wpadłaś na kogoś. Był to chłopak, trochę wyższy od Twej osoby. Miał pomarańczowe włosy i ciemne oczy.
- Najmocniej przepraszam! - Chciałaś jeszcze coś dodać, ale chłopak ci przerwał.
-Grasz w siatkówkę?!- Odrzekł, jak gdyby te przeprosiny nie dotarły do niego.
W jego oczach na same słowo wspominanego wcześniej sportu, można było dostrzec małe, błyszczące od ekscytacji iskierki.- No... Tak. - Pozwoliłaś sobie na lekki uśmiech w stronę chłopaka.
- Jestem Shoyo Hinata. - przedstawił się Tobie odwzajemniając twój uśmiech.
- [T.I] [T.N], miło mi Cię poznać Hinata-kun.- również się przedstawiłaś.
Reszta dnia minęła wam na gadaniu o różnych sławnych siatkarzach i kim chcielibyście być w przyszłości. Z samej rozmowy z chłopakiem wyniosłaś tyle, że pomarańczowo włosy udziela się w drużynie siatkarskiej jako środkowy oraz jest od Ciebie starszy o rok.
Po znalezieniu jakiegoś ustronnego miejsca, odbijaliście do siebie piłkę poznając siebie coraz bardziej.W tej właśnie chwili uwierzyłaś, że piłka łączy ludzi, a przypadki niczym w serialach, mogą być realne...
CZYTASZ
Idź I Nie Wracaj, Czyli Haikyuu Scenariusze
Hayran KurguWOLNO PISANE (okładka moja) Cóż, Haikyuu scenariusze