[T.I]-Twoje Imię
[D.T.U]-Dzień Twoich UrodzinI no, banery się coś zjebały, więc ogarnę to jak wezmę telefon w obroty <33
Może i się tego nie spodziewałaś, ale przez cały miesiąc przed Twoimi urodzinami powtarzał ich datę jak mantrę. Na jego lodówce, w pokoju i prawie po całym domu wisiały karteczki, aby nie zapomnieć kupić Ci prezentu. Jeśli nie zapomni, zawsze prezenty od niego są trafione. Jeśli jednak nastanie okoliczność, że nie zapamiętał i ma ostatnie kilka minut, robi coś własnoręcznie. Mimo, iż czasem faktycznie wygląda to niestarannie, to dla Ciebie będzie to idealne i właśnie takie rzeczy zajmują specjalne miejsce na Twojej półce. Lubisz na nie spoglądać, kiedy masz słabszy dzień, albo nic Ci się nie chce. Przypominasz sobie, że Twój chłopak doszedł do wszystkiego ciężką pracą i nie miał czasu na obijanie się, a w smutniejsze dni te piękności rozwiewają od Twojej osoby nawet najciemniejsze chmury.
Przechodząc do urodzin. Od samego rana dostajesz całą rozprawkę życzeń urodzinowych, a sam chłopak stoi pod Twoimi drzwiami z prezentem.
Shoyo na pewno nie odpuści sobie dla Ciebie miłych słówek, komplementów, ponieważ wie, że w tym dniu powinnaś słyszeć je co każdą chwilę, bo na to zasługujesz.
Zapomnisz pieniędzy na jedzenie? Zapłaci bezproblemowo lub podzieli się swoim.
Zapomnisz długopisu? Odda Ci nawet swój jedyny.
Na ten dzień wyjątkowo stara się, aby wszystko było zapięte na ostatni guzik.
CZYTASZ
Idź I Nie Wracaj, Czyli Haikyuu Scenariusze
FanfictionWOLNO PISANE (okładka moja) Cóż, Haikyuu scenariusze