#1#

5.1K 189 122
                                    


Tekrar başlangıç noktasına geri dönüyordum. Bu parkurda başladığın noktaya gelip bitirmek gibiydi.

Ben bu oyunda ya kazanıp o fınal noktasına ulaşacaktım ya da koştuğum onca yolu geri dönerek aynı noktaya gelecektim.

Peki ben buna hazır mıydım? İki yıl gelişmem için yetmişti değil mi? Çalıştığım şirkette yükselerek CEO bile olmuştum. Bu kadar hırs benliğimi kaybetmeme yol açmıştı. Artık eski Heijin'den eser yoktu.

Jk: Hayatım iyi misin? Dalmış gibi gözüküyorsun.

İnmemize neredeyse bir saat vardı. Jungkook şimdiden bu role kendini alıştırmıştı.

Hj: E-evet sevgilim. Sadece dalmışım

Gülümseyerek cevap verdiğimde o da karşılık olarak tebessüm etmişti.

Jungkook'un kucağında olan Jihu'ya baktığımda Taehyung gelmişti aklıma.

Ona çok benziyordu. Eskiden aşık olduğum şimdi ise nefret duyduğum adama.



###



Uçaktan indiğimizde büyükannenin bizim için aldığı eve geçmiştik.

Jungkook'la olan sahte evliliğimizi ve Jihu'nun babasının Taehyung olduğunu aileden sadece o biliyordu. Büyükanneyle aramızda hiç sır yoktu.

Jk: Heijin büyük odayı sen al küçükte ben kalırım

Hj: Jungkook saçmalama aynı odada kalmalıyız

Jk: Neden evde bizi kim görecek ki?

Hj: Hani Daeun Sejin ve sizin tayfa desem

Jk: Ahh doğru aklımdan çıkmış yarın akşam yemeğe geliyorlar

Şuan gecenin yarısıydı onca hazırlığı nasıl halledecektim ben

Hj: Jungkook kabul ettim deme bana

Jk: Malesef o kadar ısrar ettiler ki kıramadım

Hj: Tanrım! Daha yerleşemedik bile nasıl hazırlık yapıcam

Jk: Senin kocan duruyor burda yalı kazığı değil ya

Hj: Tamam gösterirsin marifetlerini o zaman

Pusette uyuyan Jihu'yu daha yeni fark edip onu yukarıya çıkarıyordum ki arkamdan eşyalarla gelen Jungkook konuşmaya devam ediyordu.

Jk: Yarın yemekleri ben yaparım sende eşyalarımızı yerleştirirsin olur mu?

Puseti yere koyarken büyükannenin Jihu için küçük odaya koydurttuğu beşiğe Jihu'yu kucağıma alarak içine koyup üstünü örttüm.

Hj: Yapabilir miyim bilmiyorum kook

Jungkook'un elindeki çantadan bebek telsizini çıkartıp Jihu'nun başucuna koyup Jungkook'u kolundan tutarak dışarıya çıkarttım.

Jk: Heijin iki senedir bunun için bekliyorsun sen. Her şeyi elde etmişken neden yapamayasın?

Hj: Yüzleşmekten korkuyorum.

MY BOSS KİM -2 /KTH/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin